Als er ijsvorming komt gaat het hard. Want dan heb je geen uitstraling nodig. Koude wind blaast ook onder bruggen door. Vandaar de Beer!
Als je het realistisch bekijkt ! Met de lt verwachting , is de kan vrij nihil
De kans is momenteel zelfs zeer groot, het enige probleem zal zijn dat er mensen de baan op moeten om sneeuw en windijs schaatsbaar te maken.
Fondant en ribbelijs is gewoon volkomen kudt voor de tocht der tochten.
Je kunt onmogelijk ontkennen dat het gemiddelde van de pluim op de middellange termijn ten opzichte van vanmorgen is gestegen. Het moge duidelijk zijn dat ik hierop doelde door eraan toe te voegen; 'een duidelijke stijging na zondag'. Dit ontkennen is niet realistisch kijken. Natuurlijk weet ik dat het morgenvroeg zo weer anders kan zijn, maar ik doe mijn waarnemingen aan de hand van de kaarten en pluimen die nu beschikbaar zijn. En daarmee kom ik tot de conclusie dat het gemiddelde iets is gestegen, en ik denk niet dat je dat kunt tegenspreken.
Fondant en ribbelijs is gewoon volkomen kudt voor de tocht der tochten.
Termijn is veel te moeilijk te bekijken !
Alleen wat je zegt morgen kan alles anders wezen,rekening houdend met het Azoren en de ontstane storingtjes met koers nogal unknow. Ook daar hebben de computers het moeilijk mee.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Gemiddeld liggen de temperaturen momenteel op de Noordzee tussen de 0.8 en 2.4 graden!
Positieve temperaturen liggen niet zo gek ver weg,ookal komt het door de zee.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Dus er ligt al overal 5 cm zoals die pluim aangeeft?
Klopt maar dat is dit keer niet het geval!
Bedankt voor de tip in ieder geval!
Gemiddeld liggen de temperaturen momenteel op de Noordzee tussen de 0.8 en 2.4 graden!
Positieve temperaturen liggen niet zo gek ver weg,ookal komt het door de zee.
Kun je goed ziet dat de ''warme'' lucht dichterbij komt
| Gewijzigd: 31 januari 2012, 23:19 uur, door Stefanv
Als het vriest en het waait, ja logisch dat dat kouder aanvoelt, maar -5 is -5.
ja, wel, mario, ik zou jou wel eens buiten zien werken met een -5 een een windje van 60km/h. Wij hebben vandaag buitengewerkt en zelfs met thermo-ondergoed en bodywarmer met lange mouwen ging de wind nog door je kleren, na een uurtje werken ben je volledig doorkleumd.