De kou wint het deze keer. (Ooit wordt het weer lente )
De laatste twee winters waren echte SNEEUW-winters met Hoofdletters. Degene die ik nog goed kan herinneren voor deze sneeuwwinters, was de sneeuwwinter van 1979. Een sneeuwwinter in de buitencatagorie. De sneeuw was er in overvloed. Het stoof ook alle kanten op. Ook diep de garage in, waarvan de garagedeur goed dicht was. Het is iets wat ik daarna nooit maar dan ook nooit meer heb meegemaakt.
Een winter met een diepe herinnering!!!
Edit: Een dikke windkracht 5 tot 6 op de Waddeneilanden!!
| Gewijzigd: 31 januari 2012, 21:34 uur, door reedtimmer
haha naja ik was in ieder geval niet de enigen ik zag ook al 3 kinderen er op spelen | Gewijzigd: 31 januari 2012, 21:37 uur, door Debbieke
ik zie een week lang ijsdagen voor je, daarna word het LT en dus nog niet goed te voorspellen! Gewoon lekker genieten gaan van de kou
pluim voor ons (noordoosten) ziet er mooi uit
| Gewijzigd: 31 januari 2012, 21:35 uur, door Roan
pluim voor ons (noordoosten) ziet er mooi uit
Is pluim van 10:00 vanochtend. Straks om 22:15 staat de nieuwe pluim erop. | Gewijzigd: 31 januari 2012, 21:37 uur, door Cdtj3
kom op zeg 2009-2010....
waar was je dan?
toen hadden we hier in Brabant zelfs twee perioden van anderhalve week vriezen met minima tot -16.5 op Gilze Rijen
en november en december 2010 waren ook koud. als dit tot mid volgende week duurt was de vorige winter misschien toch nog strenger dan deze , als we tenminste november ook bij het hellmann getal mogen betrekken | Gewijzigd: 31 januari 2012, 21:40 uur, door jcroon
waar was je dan?
toen hadden we hier in Brabant zelfs twee perioden van anderhalve week vriezen met minima tot -16.5 op Gilze Rijen
Veel Sneeuw klopt. Extreem koud? Nee
Niet slecht, maar op LT toch hogere temp, maar goed ik weet het zegt niets....of toch wel iets....
Zou wel jammer zijn, maar begint er toch wel een beetje op te lijken dat vanaf einde volgende week temp.
omhoog gaat.