Even samenvatten... EC kwam vanmorgen met een run waarbij de oper zeer warm uitsloeg. De oper werd vervolgens keihard in zijn gezicht uitgelachen door de rest van de leden, de het op een akkoordje hadden gegooid met het Friesche Elfstedentocht comité. Het kwaad was echter al geschied, en weerbeminnend Nederland was in rep en roer, inclusief Helga van der Leur op Twitter Onze eigen weerheld Jantje_ hield echter het hoofd koel en wist op diplomatieke wijze de leden van O-O te troosten... Mooiste stukje van de dag gaat wat mij betreft naar Johan Kamphuis van sneeuwhoogte.nl http://sneeuwverwachting.sneeuwhoogte.nl/w...kend_dooiaanval?
Nu snel terug naar de recente ijskoude EC pluim! Ik ben weer bij
Haha kostelijk vermaakt haha als je dat iedere avond 23:00uur wil doen,scheeld mij een hoop boze gezichten op het werk omdat ik dan niet iedere 4minuten op mn telefoon sta te staren lol
Wind vanover zee hoeft niet per se warm te zijn! Vorig jaar in December kwam de wind ook van over zee maar uiteindelijk kregen we wel sneeuw! De aangevoerde lucht is van polaire afkomst enigzins opgewarmd maar door het afkoelen van de Noordzee de komende week lijken warme temperatuur uitgesloten ijsdagen daarentegen zijn niet zeker maar wel heel grote sneeuwkans. Misschien slechte run voor elfstedentocht maar een prachtige run voor sneeuwliefhebbers. Iedereen kan wel eens aan bod komen de schaatsers dit weekend en begin volgende week en de sneeuwliefhebbers in het 2de deel van de week
Jawel hoor bovenluchten koud genoeg en veel sneeuw langs de kust. Maar zoals zo vaak gezegd dat is LT.
7 februari zie je een geweldig kaart met pure noordooster wind en de dag er op zitten we in een wc.
iemand een uitleg?
Omdat het LT is en dus elke keer drastisch veranderd
EDIT: Excuses verkeerd begrepen. Ik dacht dat je het over verschillende runs had. | Gewijzigd: 31 januari 2012, 20:08 uur, door onno333
Netjes zo uiteen gezet zo Calliep,
Het is zo close,dat het op zaterdag/zondag nog makkelijk kan veranderen.
Maar des te meer naar t oosten,des te minder kans op lichte dooi/sneeuw | Gewijzigd: 31 januari 2012, 20:08 uur, door albalinda
Met als afsluiter de elfstedentocht in een sneeuwstorm? Eind februari? Hoe prachtig zou het zijn
7 februari zie je een geweldig kaart met pure noordooster wind en de dag er op zitten we in een wc.
iemand een uitleg?
lagedruk vanuit het noorden?
iemand een uitleg?
dat snapt niemand ook, is rare momentje op de kaart van 196h. | Gewijzigd: 31 januari 2012, 20:07 uur, door weerextrem
iemand een uitleg?
Je ziet dat er een laag van polaire afkomst zich op west europa stort,
Als deze verwachting uitkomt, gebasseerd op deze run, kunnen we te maken krijgen met eerst een zachte tussenpoos en daarna met lagedrukkou, zoals vorige winter in december. Of terwijl, veel sneeuw. | Gewijzigd: 31 januari 2012, 20:10 uur, door weerfreak
Excuse moi ik zit verkeerd te kijken