Dank voor je reactie, klinkt plausibel. Ik dacht juist dat als het hard en dik genoeg is en er valt gewoon droge sneeuw op dat het niet erg is, gewoon schuiven dan. Maar juist als het gaat dooien en waaien wordt het hobbelig en dat is minder goed. Terwijl een beetje dooi dan weer goed is om het recht te trekken zoals iemand hier pas zei, als het daarna weer vriest tenminste.
Anyway, ik ga naar buiten, even genieten van het prachtige weer!
*en enorme lap inhoudelijke informatie*
Leuk dat je dit plaatst, thanx, goede informatie wellicht voor geïnteresseerden.
| Gewijzigd: 31 januari 2012, 12:01 uur, door Tyshane
Maar geen sterke WC te bekennen tot nu toe. Dus m.u.v. het westen zit het nog wel goed.
Wachten het gewoon af,het kan nog zat keren veranderen,alleen de vraag is doen we dit in eigen belang dat goede gevoel geven.
Rekening houden met het negatieve in het achterhoofd,we blijven ten slotte Nederland aan Zee
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
maar dat geldt ook voor de nog oudere runs die wat meer koude laten zien.
er waren al eerder meerdere runs die een opwarming na het weekend lieten zien, maar niet zo extreem als nu.
Wachten het gewoon af,het kan nog zat keren veranderen,alleen de vraag is doen we dit in eigen belang dat goede gevoel geven.
Misschien tijdelijk verschijnsel, samen met de sneeuw die GFS zondag verwacht? [via Jan zijn Twitter]
]
Er is een 70% kans op een voortzetting van het koude en (meest) droge winterweer. Daarnaast is er een 30% kans op een overgang naar minder koud en wisselvalliger weer.
Uitgifte: 31/01/2012 02.45 uur LT
Rekening houden met het negatieve in het achterhoofd,we blijven ten slotte Nederland aan Zee
ik zou maar niet naar Operrun kijken, dadelijk is het weer helemaal anders.
Via Jan z`n Twitter: https://p.twimg.com/Akez19PCAAA5wt7.gif
Jah miscchien! laten we het hopen.
@ Weerextrem
Dat zeg ik (Gamma) afwachten idd. | Gewijzigd: 31 januari 2012, 12:14 uur, door thunderfreak
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
op een sneeuwdump voor 10 februari.
http://www.wintersportweerman.nl/2012/01/3...-hoe/#more-3486
Wat een brakke site zeg, sneeuwdump... Geloof je het zelf, flink opgeblazen berichten altijd van zijn kant uit. Die neem ik al niet meer serieus, kijk dan de berichten van de Telegraaf
dat is niet meest actuele site, voor de serieuze berichten ga je voor dit link!!
ik volg deze site graag!!! | Gewijzigd: 31 januari 2012, 12:33 uur, door weerextrem
Het verhaal op: http://sneeuwverwachting.sneeuwhoogte.nl/w...kend_dooiaanval? geeft je een antwoord van de mogelijkheden
ik volg deze site graag!!!
Deze site volg ik ook vaak en als ik ze naast elkaar leg dan gaan ze allebei voor een koudere weertype
en de verwachte dooi aanval in het weekend stelt niet zoveel voor.
en de verwachte dooi aanval in het weekend stelt niet zoveel voor.
dat klopt, maar van mijn link is eigenlijk serieuzer en realistischer. want ze waarschuwen al op tijd dat mogelijk dooi komt, of juist niet.
Kan er iedergeval niet gezegd,''Ow opeens dooi,hoe kan dat nou''