Grote stukken liggen momenteel nog open ( bijvoorbeeld de vaart van Workum naar Bolsward ) door de wind.
Water zal nu wel goed afkoelen en hoop eigenlijk dat ALS het dicht gaat, er snel centimeters bij komen.
De lucht is zo droog als wat... Dus ijsaanzetting heb je op de autoruiten niet.
ik doe het toch maar, en maar goed ook , mijn doekje zat onder de sneeuw,
qua grond: de mollen komen nog steeds door het inmiddels dunne bevroren toplaagje heen geploeterd.
Snap je wat ik bedoel?
De lucht is zo droog als wat... Dus ijsaanzetting heb je op de autoruiten niet.
Even een foto van vanochtend
De wind komt schuin van achter en trekt deels over de bestuurderskant van het raam.
En zie zowaar ijsvrij,waar de wind niet over het raam trekt een btje rijpvorming | Gewijzigd: 31 januari 2012, 09:32 uur, door albalinda
Snap je wat ik bedoel?
Oke dankje dat is duidelijk, dus eigenlijk zegt het weinig over het verdere verloop ?
Ja, het kan zo zijn dat de rest van de members ruim onder de oper en control zitten, en daarmee er dus eigenlijk een grotere kans is op voortzetting van het koude winter weer. Maar dat is dus even afwachten, want de run is nog niet helemaal klaar.. Op dit soort dagen is het soms het handigst om gewoon naar het gemiddelde te kijken
En de run is klaar om ??
Misschien kun je via deze link wat meer te weten komen over pluimen en ensembleverwachtingen
http://sites.google.com/site/johannsmeteouitleg/ecmwf-eps
De wind komt schuin van achter en trekt deels over de bestuurderskant van het raam.
En zie zowaar ijsvrij,waar de wind niet over het raam trekt een btje rijpvorming
He ja ... Dat verklaard ook waarom onze auto schoon was... Die staat vol op de wind
@ jcroon... Ja jullie hadden idd nog een tijd lang sneeuw