Waarschijnlijk niks voor voor het Zuid Oosten als ik dat zo zie, metname de kustprovincies, toch.
Kunnen er de komende dagen nog grote veranderingen komen tov het sneeuwfront van a.s. vrijdag?
Of zie ik het verkeerd ??? dan hoor ik dat ook graag..... | Gewijzigd: 30 januari 2012, 23:12 uur, door mbouman
Of zie ik het verkeerd ??? dan hoor ik dat ook graag.....
Daarom dacht ik idd aan het lake effect...zou sneeuwdump kunnen zijn als de wind goed staat ...
hier en eo word er niet over gepraat alleen om gelachen er moet nog zoveel gebeuren om de tochten der tochten komt | Gewijzigd: 30 januari 2012, 23:39 uur, door Sanwa
Dat zou wel weer vet zijn! Hopelijk komt er wel snel duidelijkheid over wat er daadwerkelijk zal komen, dat het niet weer zo´n chaos in Nederland wordt als vorig jaar... | Gewijzigd: 30 januari 2012, 23:15 uur, door koen17
Lol, vandaar dat ze de gemalen stilleggen en bij Hindeloopen al volop bezig zijn met voorbereidingen....
Maar zijn de verwachte temps wel voldoende voor een elfstedentocht? (er zal vast geschaatst kunnen worden)
Als dit weertje nog minimaal 1,5 week aanhoudt, zonder onderbrekingen en weinig sneeuw, dan zou het er wel van eens kunnen komen. Maar eerst eens kijken wat het weekend gaat brengen. Wordt bijzonder spannend...
Elfsteden hier geen item, wij maken ons wat meer zorgen over de carnaval hier over 3 weken. Dan moet het niet glad zijn. Stormglas geeft vorst aan, nog even geen sneeuw de komende dagen; daar moet ik het mee doen i.p.v. pluimen en kaarten.
Momenteel een paar dwarrelende sneeuwvlokjes in Oeteldonk.