Gemiddelde (stippellijn) is vrijwel onveranderd en ligt onder de 0-lijn. Ziet er gewoon goed uit!
Citaat van Team_*SSC*, maandag 30 januari 2012, 22:17 uur Mooie pluim maar de vraag is voor hoelang volgende week blijft het koud maar in de kustgebieden gaat het dooien.
Of gooi ik nu roet in het eten??
Je gooit geen roet in het eten, maar je stelt een vraag 'hoelang volgende week' waar niemand je het antwoord op kan geven. Verwachtingen zijn het! Die kunnen morgen, naarmate het verder af ligt, ook weer anders zijn. Daarom zit iedereen elke ochtend en avond weer in spanning uit te kijken naar wat de run en pluim nu weer doet. | Gewijzigd: 30 januari 2012, 22:26 uur, door Ben47
Deze setting komt ook daar de vorst weer terug.
Edit: van echte dooi is daar ook geen sprake Zwolly | Gewijzigd: 30 januari 2012, 22:21 uur, door Shadow112
Haha man waar heb je het over??? het wordt steenkoud volgende week!
Staat toch echt 22:00 uur
Marga gaat op zoek naar haar bril | Gewijzigd: 30 januari 2012, 22:31 uur, door Marga
Ben benieuwd naar de nieuwe gfs run. Sneeuw op vrijdag is voor de sfeer geweldig, dus hopelijk vallen er dan een paar sneeuwbuien als het ijs maar goed blijft.
En pluim van het knmi doet het nog steeds niet.... | Gewijzigd: 30 januari 2012, 22:27 uur, door BacciB
Mocht er dan veel sneeuw vallen en het ijs op de meeste kanalen en meren nog te dus is om op te schaatsten, dan kun je de Elfstedentocht wel vergeten.