Doet me denken aan de winter 2010/2011
Er kwam toen ook een heel sneeuwfront aan en bleef uren lang in het zuiden hangen, gevolg was een halve meter sneeuw als ik het me goed herinner. Heb hier toen tot in de vroege uurtjes gezeten om te kijken wat de bui ging doen. Maar die loste op den duur op. Waren een boel forum leden behoorlijk we wilden allemaal graag sneeuw.
Edit: Dit alles gaf natuurlijk wel hele mooie plaatjes op TV, Serious Request dat jaar in Eindhoven... sneeuw genoeg dus sfeer was hier fantastisch (Den Helder had helaas zo goed als geen sneeuw 2010/2011 ) | Gewijzigd: 30 januari 2012, 16:44 uur, door Chase-Stormer
Onweer dagen 2012: 1 !
Ga er maar van uit dat Limburg gemiddeld 2 a 3 graden kouder zal worden dan voorspeld.
Vrijdag/donderdag worden dagen om in de gaten te houden, dan mogelijk temperaturen van beneden de -15.
Wat dus zomaar ook -18 of -19 kan worden. We zullen het zien
Vooral met die sneeuw bij jullie idd, maar houd wel rekening dat de sneeuw dan niet meer "vers" is he
Waar vind je de hirlam of moet je ervoor betalen?
HIer 0cm sneeuw, en een graad of 0, (dalend) is hier 0.5 boven nul geweest | Gewijzigd: 30 januari 2012, 16:46 uur, door Gilleeesss
Accumulatie winterse neerslag: 0-3 cm/u
Ja klopt helemaal niks van.. Ze laten ook een waarschuwing zien voor zeeland.. Zou 6 uur moeten gaan sneeuwen vanaf 00.00 uur..
Trieste grijze bedoeling buiten... Het lijkt alsof de sneeuw met bakken uit de hemel gaat komen, maar het blijft bij wat fijne motsneeuw.
deels gebeurt dat maar zakt meteen weg naar t zuiden...
Waaaaaaaaaaaaaaaaat 8cm? mooi! Kwil de foto wel zien!
De lucht is nog diep grijs maar helaas is het opgehouden met sneeuwen.....
De grens met sneeuw ligt hier inderdaad in de buurt.
In Vlaardingen geen sneeuw. Kwam zojuist thuis (Zwijndrecht) en daar ligt al wel een dun laagje (±0.5cm).
Nu weer droog (17:15)