Voor hier wordt wel dooi berekend, ook niet erg. Kunnen dan ijsspegels ontstaan
Net even boodschappen gedaan en in me ooghoek zag ik af en toe een mini-vlokje dwarrelen, maar dit is niet noemenswaardig veel
Maar goed, het heeft gesneeuwd, het vriest en er staat nog veel meer moois in de kaarten, dus ik is happy
Op naar de volgende sneewdump.
Greetszzz,
Moneytree-Troll
Intensiteit zal wel niet hoog genoeg zijn en luchtvochtigheid te hoof?
Dat heb je in de laatste decade van de winter. Het zogenoemde instralingseffect. Hier zijn alle donkere voorwerpen en tegels zonder sneeuw. De rest ligt een beetje gesuikerd. Het ziet er gelukkig wel winters uit allemaal.
Ik heb helaas niet veel verstand van pluimen e.d. dus zal daar ook niet zoveel over te zeggen hebben, ik zal jullie vooral blijven volgen. Wel ben ik uiteraard een echte winterfreak en vind het allemaal reuze interessant wat er gaat gebeuren qua weer.
Hier in Ridderkerk nog geen sneeuw helaas, ik zag vanmorgen op Buienradar dat de sneeuw hier in Zuid-Holland pas vanmiddag wordt verwacht en niet 's ochtends, zoals ze gister dachten. Voordeel was wel weer minder verkeerschaos rond Rotterdam.
Intensiteit zal wel niet hoog genoeg zijn en luchtvochtigheid te hoof?
Grond kan nog warm zijn, en ik denk dat het wegwaait, het is namelijk zo dun?
Ook ik ben nieuw Maar lees al een behoorlijk tijdje mee. Ben benieuwd wat Rotterdam gaat krijgen vandaag. Heb net wel al een paar verdwaalde motsneeuw vlokjes ( wat eigenlijk niet de benaming vlok verdiend ) naar beneden zien vallen.
Ook ik ben nieuw Maar lees al een behoorlijk tijdje mee. Ben benieuwd wat Rotterdam gaat krijgen vandaag. Heb net wel al een paar verdwaalde motsneeuw vlokjes ( wat eigenlijk niet de benaming vlok verdiend ) naar beneden zien vallen.
Wij krijgen vanmiddag sneeuw in regio Rotterdam
Welke? De vorige run was 10x beter voor sneeuw. Veel meer sneeuw. De sneeuw zal vanavond bij de 12z wel weer terug zijn, hoop ik tenminste. Weer lichte sneeuw zet niet echt zoden aan de dijk zegmaar
Jij hebt het over zaterdag/zondag Dit gaat over vrijdag
Edit: je hebt gelijk, zie het nu ook | Gewijzigd: 30 januari 2012, 11:27 uur, door thunder and lightning
Kan niet wachten!! Heb vorige week al mogen genieten in IJsland, maar een paar mooie winterse foto's van Rotterdam erbij in de collectie, is ook niet verkeerd. Dus we wachten rustig af.
Maar als ik zo naar de kaarten kijk, maken we vanaf het weekend meer kans op een mooi wit dekje
Wat is een decade eigenlijk? Dacht altijd dat het een periode van 10 dagen was.