Hier nog geen vlokje gezien deze winter. Hopelijk vandaag nog iets
Gladheid Lokale gladheid als gevolg van sneeuwval of sneeuwresten Geldig: maandag 30 januari 2012 vanaf ca 08 uur gedurende ca 28 uur
Winterse neerslag Van tijd tot tijd lichte sneeuw of motsneeuw Geldig: maandag 30 januari 2012 vanaf ca 08 uur gedurende ca 22 uur
bron: KNMI
dus ik heb hier in het zuidoosten nog wat tegoed.
ik woon boven Eindhoven, ongeveer boven dat gebied wat nu nederland wil binnenkomen
Zou het te maken kunnen hebben met dit ploatie | Gewijzigd: 30 januari 2012, 09:37 uur, door Sanwa
Gladheid Lokale gladheid als gevolg van sneeuwval of sneeuwresten Geldig: maandag 30 januari 2012 vanaf ca 08 uur gedurende ca 28 uur
Winterse neerslag Van tijd tot tijd lichte sneeuw of motsneeuw Geldig: maandag 30 januari 2012 vanaf ca 08 uur gedurende ca 22 uur
bron: KNMI
dus ik heb hier in het zuidoosten nog wat tegoed.
ik woon boven Eindhoven, ongeveer boven dat gebied wat nu nederland wil binnenkomen
Ik zou niet te veel naar die waarschuwingen kijken hier werd er tot 14.00 uur sneeuw voorspelt en nu is het bijgewerkt naar helemaal niks | Gewijzigd: 30 januari 2012, 09:36 uur, door Stefanv
als je de buienradar (europa) bekijkt dan zie je toch wel dat het deze richting ingaat.
http://europa.buienradar.nl/h.aspx?r=&...;soort=satradar
klopt ik kanhet bevestigen, net met onze pup buiten geweest en het sneeuwt heel fijn poedersneeuw