Om de leesbaarheid van het forum te behouden wil ik jullie het volgende verzoeken:
* Haal de plaatjes uit de quotes. De fabrikanten van toetsenborden hebben hiervoor speciaal de del of backspace knop ontwikkeld. Mocht het veelvuldig voorkomen door dezelfde persoon, gaan we een bericht niet meer aanpassen, maar wordt deze naar de prullenbak verwezen.
* Upload de plaatjes / kaarten etc via het forum (Bijlagen toevoegen). Berichten met kaartjes / grafieken etc, die tussen img tags staan worden verwijderd. Het is te druk om te gaan corrigeren.
* Plaats geen berichten met alleen maar: Wanneer krijg ik nog sneeuw? Zie je wel ik krijg geen sneeuw! Hoe laat...? Waarom niet....? Alles gaat mijn neus weer voorbij...etc etc etc. Dit heeft totaal geen meerwaarde voor het forum. Dit soort vragen en opmerkingen kun je stellen in de chat. De berichten worden dan ook zonder aarzeling geklikoneerd.
* Mocht er onverhoopt toch iets "vreemds" staan op het forum. Duik er dan niet met zijn allen bovenop. We waarderen het zeer, dat jullie meedenken. Maar het verwijderen van alle reacties is meer werk dan het lezen van een pm (hint)
* En bovenal: Houd het ontopic, respectvol en gezellig!
Rest mij om jullie allemaal een hele fijne maandag te wensen.
Bij voorbaat dank voor de medewerking.
Denk het wel
Pluim voor het N/0 ook zo'n 11 ijsdagen
Natuurlijk een verwachting,maar wel een mooie.
Hier momenteel -5,8 graden met een ijsdun oostenwindje....
Hoeveelheid sneeuw nog geen halve cm, gisterenavond 8 uur al weer droog.
Deels al weer verdampt. | Gewijzigd: 30 januari 2012, 08:44 uur, door albalinda
nou maar hopen dat het niet veel sneeuw of dat er al genoeg ijs ligt vooralsnog zwaartepunt in het zw dus wordt het elfstedenijs wellicht gespaard.
In het westen gisteren de dag begonnen met 0,5 graad boven het vriespunt en in de middag gezakt naar -0,5. vannacht -1,5 graad gevroren dus nog geen ijs op de sloten. Had woensdag gehoopt te kunnen schaatsen maar dat gaat m niet worden denk ik.
Ik zeg: laat maar komen vrijdag zie sneeuwdump,
Mooi dat donker paarse vlakje zo net onder A-dam
@jan: als dit doorzet, komt er dan een apart sneeuwkansen topic? | Gewijzigd: 30 januari 2012, 08:43 uur, door Boxer
In het westen gisteren de dag begonnen met 0,5 graad boven het vriespunt en in de middag gezakt naar -0,5. vannacht -1,5 graad gevroren dus nog geen ijs op de sloten. Had woensdag gehoopt te kunnen schaatsen maar dat gaat m niet worden denk ik.
Zie mijn gifje een pagina terug. Helaas wordt Friesland niet bespaart.
Idd, had het Gifje aangezien voor een plaatje. hopen dat er al redelijk wat ijs ligt zodat ze het kunnen bezemen
Op dit moment alleen maar water. Gaat moeilijk worden ivm de wind. Aan de andere kant, als het overdag 5 graden gaat vriezen en 's avond kouder dan -12 gaat worden kan er ook snel wat ijs liggen.
Daar wordt de laatste dagen toch wel erg vaak van uitgegaan als er een wat tegenvallende pluim komt. Met andere woorden, er zijn wel erg veel warme uitbijters. Ik middel ze gewoon (warm en koud) en dan komen we denk ik wel in de buurt..
Hier geen sneeuw, zelfs geen wit gras dosr de vorst en de grond is me nog te zacht voor geplande werkzaamheden. Grrrr
Ik heb net mijn Bretonse lelie binnengehaald. (Niet winterhard)
Toelichting : ik bedoel de Agapanthus, ofwel de Afrikaanse Lelie.
In Bretagne de nationale knuffelplant. | Gewijzigd: 30 januari 2012, 09:46 uur, door MariekeBreda
Van tijd tot tijd lichte sneeuw of motsneeuw Geldig: maandag 30 januari 2012 vanaf ca 08 uur gedurende ca 16 uur
Waar ligt die strook dan? Ik zie in ieder geval wel bewolking vanuit het zuidoosten toenemen, komt die sneeuw weer terug?
Ondanks dat het maar heel weinig is ga ik er toch van genieten!
Van tijd tot tijd lichte sneeuw of motsneeuw Geldig: maandag 30 januari 2012 vanaf ca 08 uur gedurende ca 16 uur
Waar ligt die strook dan? Ik zie in ieder geval wel bewolking vanuit het zuidoosten toenemen, komt die sneeuw weer terug?
Hierboven zegt iemand dat het heel licht sneeuwt in Apeldoorn maar er is ook niets te zien op de radar. Dus miss kan het nog | Gewijzigd: 30 januari 2012, 09:29 uur, door Cdtj3
hond als een jong kalf door de tuin geniaal
Hey! dat zou betekenen dat het hier ook moet gaan sneeuwen.....