Ok dan. Ik ben benieuwd. Hier ligt in ieder geval al een laagje. | Gewijzigd: 29 januari 2012, 21:50 uur, door reedtimmer
Ja groeit iets aan en ligt als een strook morgen van Zuid-Holland en Zeeland naar Limburg, waar het sneeuwgebied zeer traag beweegt, of blijft hangen, en het dus in die strook het langste sneeuwt.
(en dat is hier )
Ik denk dat je iets eerder al kan beginnen. Want zoals meerdere malen vermeld hierboven pak de radar de wat lichtere sneeuwval niet op dus kan het al wit zijn voordat het front er pas is.
Komend weekend dus misschien aanvalletje van dooi, maar in hoofdlijnen blijft de boel ook daarna winters, wel grotere sneeuwkans.
Oftewel niets om ons (nu) zorgen over te maken!
Ook Helga van Leur is positief:
Nieuwste lange termijnberekening is binnen: volgend weekend opnieuw sneeuwkansen. bit.ly/6203bS Dooi wordt uitgesteld. | Gewijzigd: 29 januari 2012, 21:57 uur, door BacciB
Ennuh opvallend ook hoe het sneeuwbal effect met drie sneeuwvlokken het aantal mensen dat dit topic leest vergroot tot meer dan vijfhonderd.
Iemand enig idee hoe laat dat ongeveer gaat gebeuren?
Zet even je woonplaats in je profiel, dit geldt voor alle members die dat nog niet gedaan hebben. Het zuid-westen krijgt naar verwachting 's morgens vroeg wat sneeuw, verwacht er niet veel van.
Oh, sorry. Mijn excuses.
Ik woon trouwens in Noord/Midden-Limburg. Ik hoop dat er hier ook wat gaat vallen.
Iemand enig idee hoe laat dat ongeveer gaat gebeuren?
Ik denk pas later in de nacht, eerst blijft het gebied even boven het noordoosten hangen en daarna een lange tijd boven het midden en pas daarna tegen de ochtend blijft het gebied voor een lange tijd boven het zuiden hangen.
Het gebied begint nu meer te activeren.... | Gewijzigd: 29 januari 2012, 22:03 uur, door BacciB
Ah, gelukkig!
Naar mijn gevoel trekt het sneeuwgebied te ver westwaarts om Limburg aan te doen. Maar ik hoef me dus geen zorgen te maken?