Inclusief de mijne haha. Mijn dochter van, haast, 5 vroeg met kerst waar de sneeuw bleef. Vanavond verteld dat er morgen wel ns sneeuw zou kunnen liggen is het volgens haar nog lang geen Kerstmis haha. Gekke papa...
? paar uur rond 0 graden en daarna..
| Gewijzigd: 29 januari 2012, 19:54 uur, door pressna
Voor de aankomende dagen ziet het er nog allemaal goed, en wat er vanaf 5 feb gebeurt veranderd nog wel een aantal keer. Vorige week zag je op LT ook leuke kaarten, en een run later was het allemaal weer niks. Gewoon genieten deze week, en kijken wat de kaarten halverwege de week laten zien voor na het weekend.
Zelf heb ik het idee dat het na weekend nog niet gebeurt is met de winter. (= niet onderbouwt)
Temperatuur hier is nog steeds dalende. Voor vannacht was -6 á -7 verwacht, maar het is al -11 en het eind is nog lang niet in zicht
EDIT: Deze moest ik toch wel even posten, zo'n kaart heb ik voor hier nog nooit gezien.
| Gewijzigd: 29 januari 2012, 20:02 uur, door samverhoeven
Jammer genoeg lange termijn maar dit moeten we in de gaten houden hoor. Na de sneeuwdump wordt het nog kouder en kijk eens wat een prachtige duim die we daar zien! Dit is gewoon bijna perfectie
De vorst is nog niet begonnen en we hebben het al over dooi Bovendien die dooi stelt niks voor volgens het EC scenario. Zaterdagmiddag in het westen een of twee graden boven nul met dauwpunten nog altijd dik onder nul, dus het ijs zal er niet veel last van hebben als het geveegd kan worden vanwege mogelijke sneeuw .
Gebied zal straks schuin gaan draaien, zodat wat nu daar in het noordoosten zit straks wel eens boven Limburg kan liggen. Draait volgens laatste berekeningen uiteindelijk zover dat het precies verticaal boven Belgïe (en zuid-Nederland) ligt en daar tijdje blijft hangen.
Liekt mie goud!!! (lijkt mij okay) Laat maar komen zeg ik!! | Gewijzigd: 29 januari 2012, 20:12 uur, door Sanwa