ik kom uit het noorden en wil wel sneeuw....er ligt nog geen ijs dus laat het door de sneeuw nog maar kouder worden en dat ijs komt er wel...gun de sneeuwliefhebbers ook wat
en uh natuurijs ....mag een beetje bobbelen en hobbelen voor een strakke ijsvloer kunnen we naar thialf
-5 is wel warm gelet op de voorgeschiedenis maar -15 vond ik wel errug koud, dat leek mij dan weer een kouwe uitbijter. ik hield het meer op rond -10
maar als ik de nationale schaatstop goed heb begrepen staat dat zo'n beetje op instorten | Gewijzigd: 29 januari 2012, 17:36 uur, door jcroon
Een harde ZW wind en toch onder nul? Vreemd...
ik zie een zuid- zuidwestenwind, dus wind vanaf land en het land is koud, daarom niet in een keer hoge temps...
Als zelfs ricootje positief is in zijn realistische berichten ben ik nu zeker positief ook Zou me helemaal niet verbazen als volgende gewoon kouder is
Het kan wel degelijk. Heb een jaar of twee geleden wel eens meegemaakt dat er een verschil was van meer dan 15 graden in de temps 'snachts. Een WC kan de temperatuur razendsnel laten oplopen
Vooral die temperatuurdaling van zondag op maandag is ronduit spectaculair te worden. Lijkt er voorlopig op dat de beer het gaat winnen, maar je weet maar nooit... Tis nu nog een enkele run met dit soort kaarten.
Idd, en ook even de andere modellen afwachten. Mensen laten zo snel het koppie vallen