Nou dat op de ijsvloer staan gaat wel lukken komend weekend het is alleen de vraag hoe dik het is
Het KNMI model geeft al 15 cm !!!!!! na volgend weekend. Echt ongelofelijk waar gaat dit naar toe . . . .
| Gewijzigd: 29 januari 2012, 09:15 uur, door surfingfrans
Caliep, dat lagedrukgebiedje waar je het over hebt, is dat die kouput die ik hierboven gepost heb? Ik vind het wel een beetje raar hoor, we zijn verdorie de noordpool niet!
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Nee het is een lagedrukgebied wat vanaf de Atlantische oceaan is aan komen vliegen..
Hieronder 1 van de eerste plaatjes.
De gemiddelde temps van Januari.. gaat Januari op de negende plek landen of deelt ze haar plaats met 1990..
of zou ze uit de top 10 vallen..
| Gewijzigd: 29 januari 2012, 09:28 uur, door Callie-P
Hieronder 1 van de eerste plaatjes.
Dat biedt inderdaad mogelijkheden tot sneeuw, maar het is nog ver weg... Wel iets om in de gaten te houden. Scherp weer Caliep!
yup.. sterker nog als de kaarten gelijk krijgen dan gaat er vanaf vrijdag al neerslag vallen..
Maar de kaarten kunnen nog mega veranderen
Ben je hier zeker van? Leg uit aub.
Mijn post blz 52
hmmm dunno moet zeggen dat het deze keer niet een net niet of net wel situatie is.. dus de kans is zeer groot dat we echt ander weer gaan krijgen vanaf vrijdag.. maar of het het einde van de winter zal zijn vind ik nu nog te vroeg omdat te zeggen. We verwijzen puur naar de kaarten zoals ze nu zijn. | Gewijzigd: 29 januari 2012, 09:37 uur, door Callie-P
zo gaat dat nu eenmaal in onze streken sneeuw komt met een dooiaanval of inkomende koude.
sneeuw van betekenis waarnaa het daarna nog blijft vriezen komt bij ons zelden voor spijtig maar realitijd. | Gewijzigd: 29 januari 2012, 16:12 uur, door Debbieke
Kans van slagen is ?? Aangezien koude lucht moeilijker te verjagen is.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
3 keer lijkt me sterk was vast sarcasme (duuh) maar het is idd lange termijn.. dus we moeten zoals we altijd zeggen gewoon afwachten.
Maar de kaarten geven vanaf vrijdag een weersverandering aan en dat is 5 dagen vanaf nu.. dus erg lange termijn is deze weersverandering niet.
ALS deze run helemaal gelijk gaat krijgen ( en dat doen ze altijd ( "niet dus" voor degene die deze smilies niet begrijpt )) dan gaat dat lagedrukgebied ons van een hoop sneeuw voorzien en zal dat het begin inluiden van het einde van deze koude periode.
MAAR dat is nu echt veeeeeeeel te vroeg om daar vanuit te gaan.
Eerst een week met lekkere vorst, zeer strenge vorst in het weekend ( KNMI heeft nu al -14 in de verwachting staan als minimum) en daarna.. ach dat zien we dan wel weer. | Gewijzigd: 29 januari 2012, 09:52 uur, door Callie-P
Maar de kaarten geven vanaf vrijdag een weersverandering aan en dat is 5 dagen vanaf nu.. dus erg lange termijn is deze weersverandering niet.
Bij wijze van drie keer... Je kent me
Maar loopt de operationele run gelijk met de rest van de leden?