krijg mijn instellingen niet gewijzigd van het forum.
krijg de forumberichten niet achter elkaar gelezen maar moet ieder bericht apart aanklikken.
HELP?
ben op een andere com thuis staan de instellingen wel goed
Shadow:
Citaat van kuzz-nicole, zaterdag 28 januari 2012, 19:18 uur
Rechts boven opties>standaard instellingen.
Kuzz-Nicole:
Danku shadow
Marga: Voor de leesbaarheid te vergroten, berichten samengevoegd | Gewijzigd: 28 januari 2012, 19:32 uur, door Marga
NEERSLAG:
Zeer lokaal, nabij het zuidwesten en boven zee nog een laatste bui. Uit de Sc is zeer lokaal ook wat lichte (mot)regen of (mot)sneeuw niet uitgesloten en wordt vooral in het uiterste NO Morgen droog. Pas in de nacht naar maandag zien we op nadering van de occlusie-restanten weer enige neerslag (lees: lichte sneeuw) het oosten van het land binnen komen. Neerslagsignaal is duidelijk te koppelen aan een warmte-advectie maximum op enige hoogte. Timing ervan verschilt nog iets tussen de diverse modellen: GFS al later op zondagavond, EC06 pas maandagnacht/ochtend.
Paraaf meteoroloog: buscher
Uitgifte: 28/01/2012 17.23 uur LT.
ging toch vriezen ?
De komende nacht blijft het waarschijnlijk bewolkt, dus veel meer dan 1 a 2 graden zal het wel niet vriezen.
| Gewijzigd: 28 januari 2012, 19:41 uur, door smarkie
Tjonge, ik moet het even kwijt. De winter gaat eindelijk beginnen en nu al zie ik reacties van mensen die menen dat het allemaal wel weer minder winters wordt enzovoort...
Je hebt gelijk... mensen, geniet van wat er NU is, of op korte termijn aankomt. Leef in het heden. Ik heb verleden week gehoord dat ik nog maar 6-9 maanden te leven heb. Da's op zich vrij off-topic, maar 't heeft mij aan het denken gezet. GENIET! Nu het kan. Daar wil ik het ff bij laten. | Gewijzigd: 29 januari 2012, 16:00 uur, door Debbieke