Het kaartje was een reactie op de kaart van de 06Z run...
de andere opmerking gaat niet zover, nou ja kan wel maar das nog te ver maar wat werd als koudste dagen gezien? -12-14 of -15??? zo rond het weekend
laat eens kijken.... we hebben het dan al niet meer over LT maar MT.
het sneeuwt nog steeds, temp is inmiddels gezakt tot 0,5 graden
ondergrond is nog te warm zal wel niets van overblijven
zoals je ziet ben ik niet buiten geweest
is onder invloed van een meer zuidelijke stroming kijk maar op de bewegende sat-beeldjes http://www.sat24.com/;
Tjonge, ik moet het even kwijt. De winter gaat eindelijk beginnen en nu al zie ik reacties van mensen die menen dat het allemaal wel weer minder winters wordt enzovoort. Dat mag hoor, en als ik schrijf "einde van de kou" heb ik op LT zeker een keer gelijk. Ik vind het zo jammer. Geniet nu van de ontwikkelingen, geniet van in elk geval een koude week, geniet van het vooruitzicht dat we een vette kans hebben om op de schaats te komen. Geniet ook van de onzekerheden want die brengen misschien wel een verrassing. Tuurlijk houdt t ee keer op, maar de eerstvolgende hittegolf houdt ook een keer op. Alles houdt een een keer op. Misschien duurt de winter een week, misschien veel langer, zou mooi zijn, maar het is pas echt jammer als je vergeet te genieten van wat we in elk geval krijgen. Als je op vakantie gaat, ga je toch ook niet op dag 1 zeggen dat het over 14 dagen alweer is afgelopen?
Zo! Dit wilde ik even kwijt.
Zal waarschijnlijk op gaan lossen. Hogedrukinvloed en voeding is eruit.
buienradar laat bij vooruitzichten die bui wat verder het land op komen
maar het zal idd wel oplossen