1ste deel: horror voor de liefhebbers
2de deel: horror voor de haters
Totaal= horror
Je vergeet de mensen die het allemaal geen barst kan schelen, of het nou het ene wordt of het andere. Daar tegenover ben je de horror vergeten die je meemaakt als je even de hond hebt uitgelaten en dan ziet hoeveel pagina's je opeens weer moet lezen.
Grote kans (90%) op een voortzetting van het droge en koude winterweer. Pas na het volgend weekend toenemende kans op een overgang naar een wisselvalliger en zachter weertype.
@KNMI
ik vind het een beetje onlogisch overkomen, het volgend weekend is dat van 4 en 5 februari, nu kan het met de temperaturen die voor dat weekeinde verwacht worden heel goed moegelijk zijn dat je en tegelijkertijd wat zachter weer krijgt en een voortzetting van het koude winterweer mar logisch klinkt het niet. Ik sluit uit dat dit slaat op gebeurtenissen na 11 februari omdat het KNMI niet zover vooruit kijkt, of althnas naar buiten brengt.
pluimen
wetterzentrale.de of weer.nl
bij die laatste even aanmelden en dan bij uitgebreid weer kijken naar de weerkaarten
enne. welkom
ik denk eerder vanwege de tamelijk maffe voorgechiedenis dan de waarden die we gaan halen, ergens tussen de -10 en 15 wordt vrij vaak gehaald, over een langere periode. en 1e week van maart? ik hoop dat in ieder geval tegen de 19e feb het meeste geglibber wel weg is | Gewijzigd: 28 januari 2012, 17:28 uur, door jcroon
Als dat de vooruitzichten zijn. Laat maar komen. Hier zit ik op te wachten
Ook mooi:
http://www2.wetterspiegel.de/de/europa/deutschland/90.html
Ik zou er niet te veel van verwachten kan het ook niet tegen vallen. Het gaan om een zeer licht sneeuwgebied.. Wat waarschijnlijk al uitsneeuwd is voor het midden nederland bereikt.
Op dit moment word er trouwens wel sneeuw gemeld in het noord-oosten | Gewijzigd: 28 januari 2012, 17:48 uur, door Stefanv