Ik zie de luchtdruk de laatste uren stabiliseren en niet meer verder stijgen.
Gaan we nog boven de 1030 hPa uitkomen?
Wat is er vreemd aan? De komende dagen blijft de luchtdruk rond de 1030hPa schommelen, het wordt hier geen 1060hPa hoor
geen zorgen er ligt nog geen ijs op de bonkevaart (start en finish elfstedentocht) dus niks te vrezen
en sneeuw haalt de temp verder naar beneden dus het is alleen maar positief;) | Gewijzigd: 28 januari 2012, 15:33 uur, door nielslwder
Ik zie de luchtdruk de laatste uren stabiliseren en niet meer verder stijgen.
Gaan we nog boven de 1030 hPa uitkomen?
Waarom vind je dat vreemd? Laat de nog hogere luchtdruk maar rustig ten NO van ons liggen, daar ligt het goed genoeg voor de kou uit het oosten, waar we op zitten te wachten en nu Nieuw Beerta lijkt binnen te stromen.
Een hoge luchtdruk houdt de lage drukgebieden uit de buurt zodat regen/sneeuw/andere neerslag geen kans hebben.
Dan kan er ook (goed) ijs ontstaan en daar zitten we toch op te wachten?
Als 1030 hPa genoeg is vind ik het ook prima hoor, als de druk maar stabiel blijft en zorgt voor een constante aanvoer uit het oosten.
Dan kan er ook (goed) ijs ontstaan en daar zitten we toch op te wachten?
Als 1030 hPa genoeg is vind ik het ook prima hoor, als de druk maar stabiel blijft en zorgt voor een constante aanvoer uit het oosten.
ik niet ik wil sneeuw
er ontstaat een leuk buitje daar in het noordoosten in duitsland | Gewijzigd: 28 januari 2012, 15:49 uur, door Jens
http://europa.buienradar.nl/3daagse.aspx?s...ng&jaar=-10
Ze zijn er niet, wel een stuk of zeven H's.