het zou me niet verbazen als die morgenvroeg al aan de oostgrens ligt
En dan in de ochtend weer naar t oosten toe om in de loop
van de middag weer terug te keren om voor minimaal (hopelijk) 2 weken te blijven
En dan van de lekker sneeuwbuien vanuit zee
In Scandinavië gaat het echt héél koud worden, en daar zijn ze echt wel wat gewend. Verder Duitsland, Frankrijk en België ook zeer lage temperaturen. Occupytentjes maar afbreken denk ik zo... | Gewijzigd: 27 januari 2012, 19:58 uur, door Reutel
wat is ook al weer een JET???
PS: in mijn ogen kan het sws volg.de week niet meer misgaan~!!
EDIT: past eindelijk mijn avatar bij de sfeer (had hem in oktober al ge-upload | Gewijzigd: 27 januari 2012, 20:01 uur, door gerard van den brink
It Hoogland-gemaal by Starum wurdt útset, en de spuislûzen by Harns en Zoutkamp geane ticht.
Excuses voor m'n uitspraken eerder vanmiddag, ik had niet verwacht dat ze de gemalen al zo snel stil zouden leggen, nu hopen op een tocht der tochten over een kleine 3 weken !!! En dan na die tocht aub 1,5 meter sneeuw !!!!
zoals ik had verwacht dat Operrun weer 'warmer' zou zijn, straks ENS
Kan het niet onderbouwen, is voorgevoel
Lees de achtergrondinformatie over het weer eens, op dit forum is er veel over te vinden.
De pluimen bijvoorbeeld: http://forum.onweer-online.nl/index.php?sh...&hl=pluimen
Of kijk eens op de site van Johann: http://sites.google.com/site/johannsmeteouitleg/
Nou ja het zijn ook nog maar "verwachtingen", in theorie kan er altijd nog iets gebeuren waardoor de hele strenge koudegolf smelt als sneeuw voor de zon.
ik zie een enorm nadeel aan de huidige ontwikkelingen, zelfs als ik voor een kleine boodschap naar de WC (hahaha wat een leuke overeenkomst) ben gegaan moet ik als een gek terugbladeren om alle nieuwe posten te lezen, laat staan na een grote boodschap.
Zou mijn opa dan toch gelijk hebben gehad met zijn uitspraak:
'Ligt er half januari op de sloten nog kroos, dan is er met de winter heel wat loos.
ligt er eind januari nog steeds kroos op de sloten, dan is de hele winter naar de kloten'.
Gelukkig, de winter komt er aan, want gisterenavond lag er al geen kroos meer op de sloten. In een paar dagen verdwenen, alsof het de 'winter' ziet aankomen
Ik heb met die laatste pluim wel het idee gekregen dat de grootste kou steeds wat verder weg komt te liggen, volgens mij hadden we het nog niet zo heel lang geleden over de ergste kou op dinsdag of donderdag,
Idd ja, iedereen, maar dan ook iedereen is er nu over eens, er komt een onvervalste winterperiode