Ja, en gisterenavond lag er ook geen kroos meer op de sloten.
Zou mijn opa dan toch gelijk hebben gehad met zijn uitspraak:
'Ligt er half januari op de sloten nog kroos, dan is er met de winter heel wat loos.
ligt er eind januari nog steeds kroos op de sloten, dan is de hele winter naar de kloten'.
Gelukkig, de winter komt er aan, want gisterenavond lag er al geen kroos meer op de sloten. In een paar dagen verdwenen, alsof het de 'winter' ziet aankomen
Prachtig dit, alleen LT... Maar ook al is het LT , ik zie liever dit dan WC's
De voorspelling voor volgende week maandag 30 jan is de afgelopen 4 runs steeds koude geworden:
(links is nieuwste run, rechts is x dagen terug)
:)
(links is nieuwste run, rechts is x dagen terug)
Voor meer plaatjes zie :Topic
Een paar weken geleden viel iedereen bulderend over elkaar toen iemand het woord horror-winter durfde te schrijven. De opmerkingen waren soms best schandaling.
Wat is volgens jullie, met de huidige kaarten, de definitie van horror-winter?
Is het behalve feiten ook niet gevoel en beleving van mensen! Mensen met gezondheidsproblemen of ouderen zullen het anders beleven dan gezonde mensen.
Spraak vanmorgen met iemand uit noord Finland die noemt ons mietjes omdat het wat kouder kan worden. Heb hem uitgelegd dat het voor nederland koud kan worden. Hij moest lachen. Heb maar geroen, het is maar wat je gewend bent!
Voor mij hoe extremer het weer des te beter.
Succes en ga door met deze leuke en goede site
Een paar weken geleden viel iedereen bulderend over elkaar toen iemand het woord horror-winter durfde te schrijven. De opmerkingen waren soms best schandaling.
Wat is volgens jullie, met de huidige kaarten, de definitie van horror-winter?
Ach ja dat hele horror-gedoe kunnen we beter maar niet steeds weer oprakelen, gewoon gaan genieten van komende koude periode. Het ziet er allemaal lekker winters uit en het is gewoon gaaf dat het eindelijk doorzet. Horror of strenge winter, vast niet, maar wel een goede winterse setting waar we erg blij van worden, neem de voorpret op het forum, leuk toch!
twee weken maakt nog geen horrorwinter, in november had men het over minstens twee maanden .
Ja wat nou, je hebt een goed antwoord gegeven. wat zou hij zeggen als de daar opeens een lekkere warme benauwde zomer krijgen. ik weet het al "het is geen weer voor een Lap", wat een watje....
Een paar weken geleden viel iedereen bulderend over elkaar toen iemand het woord horror-winter durfde te schrijven. De opmerkingen waren soms best schandaling
[meer tekst]
Een paar weken geleden waren er geen aanwijzingen.. het begin van deze week stond in het teken van veranderingen toen de kaarten opeens H gingen tekenen.