en hoelang is dat nog?
daar moeten we echt niet naar kijken, laat het eerst maar eens goed vriezen en dan zullen we verder voorspellen
Dus zo leer je dat we enkel maar naar MAX 5 dagen vooruit mogen kijken denkik ! zelf dat is soms nog onzeker.. Ookal denkik toch Maandag,Dinsdag,Woensdag al zeker ijsdagen of zo een maxima van 0-2 graden max
ho ho beetje minder mag wel | Gewijzigd: 26 januari 2012, 20:06 uur, door Stefanv
daar moeten we echt niet naar kijken, laat het eerst maar eens goed vriezen en dan zullen we verder voorspellen
Jongens jongens, doe eens rustig, LT temps zijn wel lager uitgevallen dat is een feit. 216+240h is een output, gebasseerd op Langjarige gemiddelde.
mij zou 't niet verbazen dat oper weer op de lange termijn warme uitbijter is.
mij zou 't niet verbazen dat oper weer op de lange termijn warme uitbijter is.
Hoe laat komt de pluim van EC? | Gewijzigd: 26 januari 2012, 20:11 uur, door Cdtj3
Het zou dus zomaar kunnen dat de 'zachte bult' op LT langzaamaan neergestreken wordt en de koude termijn langer wordt. Ik heb dit andersom trouwens ook regelmatig gezien in de pluimen. Enfin, we gaan zien waar het op uit loopt en we houden de pluim en pluimvergelijkingen in de gaten!
Klopt geen hout van. De meest recente GFS straalt alles behalve dit uit. Niet representatief. Voorlopig t/m donderdag vrij zeker goed. Daarna grote onzekerheid, maar die WC is toch wel weer in kans toegenomen. Vreemd genoeg klampen de meeste zich weer vast aan de GFS run omdat EC weer slecht is. En andersom ook. Ik vind dat echt onbegrijpelijk. Bekijk de modellen en hun moyenne eens daar heb je meer aan namelijk. Ook vervelend is dat mensen van alles roepen zonder kaarten te tonen evenals geen uitleg te geven. Leg uit waarom je iets denkt. Zo naïef om telkens te roepen zonder uitleg en de blauwe (vriesbril) die moet hier ook is afgezet worden. Je moet toch rekening houden dat de WC serieus een mogelijkheid blijft, want hoe je het went of keert, het ligt allemaal uiterst fragiel. Kleine verschuiving en het feestje is foetsie.