een kaartje dat JIJ hier neerzette;)
EDIT: @ sneeuw het zou nog mooier zijn als er een rus scandi ijsland hoog stond | Gewijzigd: 26 januari 2012, 17:14 uur, door nielslwder
Beetje onzin is het niet? Worden zoveel kaarten neergezet hier van het weermodel GEM, EC, GFS, UKMO en nog vele meer. We weten allemaal dat het berekeningen zijn, ook jij en IJsmist. Of je er nu wat bij schrijft of niet dat maakt niet uit, er wordt zoals je ziet toch wel een eigen draai aangegeven
Edit: Nu is het duidelijk IJsmist | Gewijzigd: 26 januari 2012, 17:15 uur, door Verwijderde_gebruiker_01
Edit: Nu is het duidelijk IJsmist
ik zeg ook niet dat het verkeerd is ik vind het juist goed dat jij die kaarten plaatst
Ga even er voor zitten na een zware werkdag ...... eens zien welke mooie dingen er nog gaan komen | Gewijzigd: 26 januari 2012, 17:26 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
Edit Bronk: plaatje wederom uit de quote gehaald | Gewijzigd: 26 januari 2012, 17:26 uur, door Bronk
Zie onderstaande kaart welke voor morgen is. | Gewijzigd: 26 januari 2012, 17:28 uur, door PietBerger
Zie onderstaande kaart welke voor morgen is.
Inderdaad piet berger mooi voorbeeld! Heeft iemand UKMO al gezien?? Geweldige kaarten laat dit model weer zien
Mooi stuk van sneeuwhoogte.nl! (deze is van vanochtend 09u) erk omt vanavond rond 20u denkik nog een update erover;)!
Zie onderstaande kaart welke voor morgen is.
Haha, dat laag bestaat nog steeds (zie recente GFS onder), alleen is het nu de aanjager voor de oostenwind vanaf komend weekend nadat het over Nederland is heen getrokken. Ik durf zelf te stellen dat dat laag in de huidige kaarten iets te zwak is geworden, want een sterk laag boven de alpen wordt in de laatste verwachtingen nogal gemist. Daardoor ontstaat volgens GFS 6 uur weer een Eurohoog. Maar je punt is zeker terecht, al wou ik toch aangeven dat ECMWF niet helemaal naast de (WC) pot pist.
| Gewijzigd: 26 januari 2012, 17:37 uur, door dibrachio
is een 00 run dit is de nieuwste voor die dag | Gewijzigd: 26 januari 2012, 17:37 uur, door Verwijderde_gebruiker_04