tja, maar is gelukkig langer dan 5 dagen hier vandaan.. Ze kunnen niet exact voorspellen voor 3 dagen, laat staan voor over een week.. lekker eerst genieten van de kou en de ZON en dan zien we over 4 dagen wel weer hoe voor komende donderdag word | Gewijzigd: 26 januari 2012, 14:33 uur, door Roan
ik dnek niet dat er nog vele mensen aan twijfelen DAT het volgende week kouder gat worden, de vragen zijn nog steeds "hoe koud" en "hoe lang",
GFS heeft al heel lang vertrouwen in een behoorlijk koude week, maar vanaf de eerste verschijingen voor na volgende week (toegegeven, hele lange termijn) heeft GFS steeds een einde vorst voor volgend weekeinde aangegeven, soms ook niet, soms wel heel erg warm maar de echte kou heb ik na volgende week zaterdag nog niet vaak gezien.
Volgens mij schreef ik toch duidelijk CFS. | Gewijzigd: 26 januari 2012, 14:46 uur, door akammd
http://www.meteociel.fr/modeles/bome_carte...8&archive=0 | Gewijzigd: 26 januari 2012, 14:58 uur, door marks
Begrijp me niet verkeerd, ik hoop echt dat het weken lang vriest, maar heb gewoon geen vertrouwen in deze winter (2011-2012). We zullen zien wat er gebeurd, de tijd zal het weer leren...
Begrijp me niet verkeerd, ik hoop echt dat het weken lang vriest, maar heb gewoon geen vertrouwen in deze winter (2011-2012). We zullen zien wat er gebeurd, de tijd zal het weer leren...
Dat je geen vertrouwen hebt in de winter, oke. Maar het argument 'er is de afgelopen weken zovaak onweer geweest, dus het winterweer is zo voorbij', raakt natuurlijk kant noch wal. | Gewijzigd: 26 januari 2012, 15:09 uur, door vdweste
Dat dacht ik nu net ook bij mezelf
Pluim Z/O Nederland GFS 14:00
Prima pluim lijkt me zo? Nog genoeg leden onder nul en daarbij komt ook nog eens,
mocht de temperatuur toch in stijgende lijn gaan, dan zal er hoogstens kwakkelweer optreden met
(winterse) buien. Genoeg om naar uit te kijken toch?
http://www.meteociel.fr/modeles/bome_carte...8&archive=0
ik heb daar ook wel zin in
Sorry voor grootte( next time i'll post the link;) )
Edit Marga:
Berichten samengevoegd
Pluimen geüpload en toegevoegd ipv de img tags.
Gaarne in het vervolg uploaden
Bij upload verkleint het bericht automatisch, dus gelieve gewoon te uploaden en geen links te plaatsen. | Gewijzigd: 26 januari 2012, 15:35 uur, door Marga
hoevaak schoven de slechte pluimen,en dan vooral de LT weer op...misschien kan dat nu ook weer het geval zijn,en zakken de LT members halverwege de pluim de MT dus,alsnog...dit zou mij niks verbazen,zeker dat de MT en zeker de LT erg onzeker zijn.
we gaan het zien!!!
ik zie Johann rondsnuffelen,en wellicht heeft die nieuws voor ons.
kom er maar in johan | Gewijzigd: 26 januari 2012, 15:19 uur, door frankaloe
opmerkelijk dat een te koude februari al maanden van te voren voorspelt is
en het gewoon uitkomt (verwachtingen dan)
en het gewoon uitkomt (verwachtingen dan)
Het 'voorspellen' of een maand óf te koud óf te warm verloopt is een kans van 50/50 als je het zo bekijkt.