Maak daar maar een enkele winterse bui van. Maarja voor sneeuw moeten we denk ik nog lang wachten, laat het maar eerst goed vriezen dat we kunnen schaatsen daarna mag het van mij sneeuwen en als er genoeg ijs ligt dan kan het sneeuw ook makkelijk weggeveegd worden.
Euh, lieve mensen...het is , zoals Jan (Johan..zie boven) al aangeeft nogal logisch dat er op LT meer leden voor warmer kiezen ( en nog, ik vind het persoonlijk niet schokkend ofzo...). Modellen zijn geen vriestemps hier "gewend" en dus trekken ze naar wat meer normale temps zijn op LT. Rustig afwachten, zoals Jan al zei. Volgens mij kan het, gezien de aard van de lucht, nog wel eens verrassend uitpakken... Maaar we wachten af. Het is alleen al leuk om erover te dis ussieren en daar hoort een ( niet te...) verhitte reactie hier en daar gewoon bij.
Wel LT dus in principe geen probleem, maar EC en GFS geven nu toch el aan dat het donderdag de 2e al afgelopen zou zijn met de pret afwachten maar!
Wel LT dus in principe geen probleem, maar EC en GFS geven nu toch el aan dat het donderdag de 2e al afgelopen zou zijn met de pret afwachten maar!
Fantastisch, zoals sommige mensen al over het einde beginnen van iets dat nog niet eens begonnen is.
Laten we eerst maar eens genieten van het winterse weer op korte termijn!
| Gewijzigd: 26 januari 2012, 12:06 uur, door Tyshane
juist en kou heeft ook nog wel eens de neiging te blijven "plakken"
Kan iemand mij vertellen hoe het er met de andere modellen voorstaat (ecmwf, ec) want ik weet niet zo goed waar ik die kaarten moet zoeken.
Kan iemand mij vertellen hoe het er met de andere modellen voorstaat (ecmwf, ec) want ik weet niet zo goed waar ik die kaarten moet zoeken.
Op wetterzentrale.de kun je alles vinden.
Klik op Topkarte en kies het model van je keuze.
Edit Sanwa: KNIP
Dit valt niet mee... | Gewijzigd: 26 januari 2012, 12:59 uur, door Sanwa