teveel spreiding?, juist meer spreiding naar kou, westen wel veel slechter, maar dat is gewoon onzekerheid. noordoosten,oosten en zuiden blijft koud (zuid-oost ook, wellicht foute spring)
Hoe zit het momenteel met de sneeuwkansen? Ik zou het jammer vinden als het koud wordt zonder sneeuw voor de hele Benelux.
Mooie pluim N/O
Heb eigenlijk niks kunnen vinden dat de moeite waard is om te posten, afwachten maar, komt zo langzamerhand ook binnen bereik van Hirlam. Maar misschien dat Jan nog wat heeft?
Nais Nais, zelfs zeeland duikt de kou in. mogen wij eindelijk ook eens meedoen...... bring it on!!
Ik zie weeronline staan. Die geeft voor Assen volgende week geen enkele ijsdag aan. Terwijl je dat overal toch kan lezen. Ik lees het liever hier op o-o... | Gewijzigd: 25 januari 2012, 23:04 uur, door Sanwa
Hahaha! ja inderdaad, weeronline is zo
Weeronline is een GFS'er. Als je na de 18z run kijkt, dan is die geupdate.
Ik lees op een site die we hier niet noemen berichten dat de echte transport kou periode hier naar toe gaat komen met wel temperaturen van -14 graden ????? is dit een wel een realistisch beeld ??? of gaan we zoals de pluim tot nu toe aangeeft weer back 2 the WC ????
Ben benieuwd, want de sneeuwchaos wordt ook verwacht rond 4/5 feb a.s. ?????
Maar goed...bron kan ik niet noemen...we weten wel wie (waarschijnlijk)..