Hierbij de link, klik op het kaartje van NL ongeveer waar je woont en je krijgt de pluim!
http://www.meteociel.fr/modeles/gefs.php
Regio 'oost'
| Gewijzigd: 25 januari 2012, 18:22 uur, door pressna
ik zou maar niet opletten op GFS pluim, denk dat EC beter en kouder is.
Gelieve geen afbeeldingen te quoten. Dit is hier al meermaals gemeld
@bart; dat wist ik, alleen ik had per ongeluk vergeten om weg te halen. | Gewijzigd: 25 januari 2012, 18:45 uur, door weerextrem
Weet ik veel hahaha, ik heb het even gedaan via die link en toen kreeg ik dit haha (geen verstand van hoor)
Nergens voor nodig, gewoon goed kijken naar de coördinaten.
In hoeveel rasters is gfs opgedeeld boven Nederland, en waar liggen die rasters dan is mijn volgende vraag.
Neejoh, geen verstand van die pluimen, ik vind die plaatjes van jullie altijd zo leuk, dus ik dacht ik doe ook even mee
Zag er wel leuk uit zo alles onder nul...
tot hier binne;.
Vrijdag
Zaterdag
Ziet er goed uit, zondag
Eventjes Kaartje met 12u temps.. Kou komt eerst in het NO van NL. Later verder landinwaards..(ijsdag voor grootste deel benelux)
Nacht zondag op maandag.
Maandag
Maandagmiddag (temps) (ijsdag)
Nacht zondag op maandag.
Dinsdag
Dinsdagmiddag (temps)
Nacht dinsdag op woensdag
Zo effe een overzichtje van EC.
Verder ga ik neit, omwille vand at alles nog verandert.. Ook deze kaarten veranderen nog. Maar ernaa veranderen ze zeker nog.. | Gewijzigd: 25 januari 2012, 19:36 uur, door Gilleeesss
tot hier binne;.
Het laag ten oosten van Schotland is in ieder geval veel beter ontwikkeld dan bij GFS. Lijkt me positief. Nu alleen nog even over Nederland naar het zuidoosten wegtrekken en dan boven de oostelijke alpen blijven hangen en de winter kan beginnen! | Gewijzigd: 25 januari 2012, 19:05 uur, door dibrachio
misschien meer sneeuw dan?
ec is goed zelfs iets beter dan de vorige denk ik | Gewijzigd: 25 januari 2012, 19:17 uur, door Jens