Hier is ie dan
Gewoon een warme uitijter dus.....
En nu nie meer vechten nie | Gewijzigd: 25 januari 2012, 14:12 uur, door albalinda
En waarom niet?
Cdtj3 heeft het antwoord al gegeven | Gewijzigd: 25 januari 2012, 14:18 uur, door albalinda
Ik zal je een tip geven voor pluimen kijken, kijk niet al te vaak naar oper/control maar naar die donkere stippel lijn. Dat is namelijk het gemiddelde van alle runs/members.
vin het weer jammer dat iedereen zo negatief is, jongens ga toch lekker genieten van de komende dagen en hou op met het gezeur over de modellen,dit is zo langzamerhand niet meer leuk meelezen. Nouja betrouwbaarder.. het is natuurlijk aannemelijk dat te zeggen wanneer je op een bepaald scenario 'hoopt'. Maar het valt me op dat de hoofdruns van GFS vooral veel zwabberen waardoor je vaak een vertekend beeld krijgt. Bij EC zijn t vaker (eerst) members.
Offtopic: Nu eerst maar t dak op en proberen mn weerstation te fixen, hoe oncharmant.. zucht. | Gewijzigd: 25 januari 2012, 14:18 uur, door Elize
Interessant is de komst van een ‘Siberisch koudereservoir’ boven Europees Rusland. Of dat bij ons op termijn tot een verdere versterking van de vorst zal leiden is nog niet duidelijk. De Russen krijgen het echter wel voor de kiezen. Ik verwacht midden volgende week minima omstreeks -30 graden in en rond Moskou. De Duitse weerdienst verwacht ondertussen grootschalige strenge vorst: in gebieden met een sneeuwdek kan het volgens 'Offenbach' -20 graden worden. Het surplus aan warmte over januari in Moskou is inmiddels danig geslonken. Het voortschrijdend maandgemiddelde bedraagt tot vandaag -4,2 tegen normaal -6,5º. Uiteindelijk zal januari te koud gaan worden. Vorig jaar kwam Moskou over januari uit op gemiddeld -7,5º.
Bron: Jan Visser
Het is volgens mij het beste als de GFS maar 2 keer een run heeft per dag net zoals het ECMWF dan hoeven we niet zovaak te bakkeleien over de modellen. en wordt het weer gezellig hier
De geleerde zeggen dat het alles of niets word. De strijd word op dit moment uitgevochten op de oceaan. De avond runs moeten laten zien wat het gaat worden: koning winter/WC
Gewoon een warme uitijter dus.....
En nu nie meer vechten nie
Noem jij dat warm??, hij blijft rond het vriespunt schommelen, dit wordt lekker schaatsen.
Er mag wel wat sneeuw gaan vallen van mij
Er mag wel wat sneeuw gaan vallen van mij
Hij heeft het over de oper denk ik, en niet over het gemiddelde van de members