Het zijn de wat extremere varianten van de GFS, tussenruns worden ze ook wel genoemd. Over het algemeen kloppen die niet vaak. Bovendien zijn de 12 en 0 runs beter te vergelijken met de andere modellen om zo een uitslag te vinden.
Door ervaring achter gekomen,waarom? blijft het weer.
En voor alle mensen die door deze ene minder winterse run de winter niet meer zien zitten;
Niet gaan huilen,mensen om jullie heen leggen het al enkele weken/maanden uit dat er zolang
er een of meerdere warmere members in de pluim zitten er altijd een "warme"run in kan zitten.
Even doorheen kijken en de volgende run zal waarschijnlijk weer "kouder" zijn
Je ziet de Gem bijvoorbeeld ook al weer met die WC komen en ook JMA is al met die WC bezig. Zou het jammer vinden als het 1 ijsdagje oplevert, maar verbazen doet het me absoluut niet! | Gewijzigd: 25 januari 2012, 13:13 uur, door Ricootje
Het zou idd erg jammer zijn,voor ons misschien 2 dagen maar ook tekort.
Tis altijd mogelijk,maar ga er nog niet vanuit.
Klopt, de 06z en 18z hebben meestal een hele andere voorstelling dan het 'normale' patroon. Op naar de 12z die zal wel weer heel wat mooier zijn
Zou het toch nog tegen kunnen vallen met de temp ?
Misschien cursus kleuren kijken een optie? Gewoon 0 tot -5 en -5 tot -10, maar goed is lange termijn. Ga mij daar nu niet druk om maken. Voor echte WC's verwijs ik je liever door naar HIER | Gewijzigd: 25 januari 2012, 13:39 uur, door Verwijderde_gebruiker_01