Tot heden is er veel minder sneeuw gevallen hier dan 2011 en 2010
Geef mij maar een -15 overdag met een stralende zon. | Gewijzigd: 25 januari 2012, 11:38 uur, door Eifel
Wij moeten nog wel even wachten.
Geloof er niks van, dit is een artikel over december 2007
Dat zou balen zijn maar is natuurlijk altijd mogelijk
Er zijn altijd nog members die boven 0 zitten.
Je kan er dan (volgens mij) vanuit gaan dat de run daarop alles weer goed zit.
Geef mij maar een -15 overdag met een stralende zon.
Ja en de sneeuwval 's nachts, en dan wakker worden met 40 cm sneeuw of meer
terwijl ik overal lees dat we een koudegolf tegemoet gaan. Het gfs denkt er waarschijnlijk alweer
anders over zoals gewoonlijk.
Ik denk dat de oper gewoon weer ergens vanboven zweeft, zal niet de eerste keer zijn
Hahaha | Gewijzigd: 25 januari 2012, 11:41 uur, door Stefanv
kan het wat mij betreft niet meer fout gaan.
http://sneeuwverwachting.sneeuwhoogte.nl/w...sen_uit_het_vet!
Ik keek niet naar de pluim, maar naar het bericht van de KNMI dat X-Treme postte. Daar staat 'na zaterdag 90% kans op lichte vorst in de nacht en ochtend'. De Telegraaf meldt echter dat er 'begin volgende week uitgebreid geschaatst kan worden op natuurijs'.
Dat klinkt mij nogal tegenstrijdig in de oren, maar is het dus niet?
Maar het KNMI zegt ook:
Aanvankelijk een grote kans (80%) op droog en vrij koud winterweer met 's nachts lichte tot matige vorst en overdag temperaturen rond het vriespunt. Er is een kleine kans (20%) op een voortzetting van het vrij zachte weertype. Maar al vrij snel wordt het weerbeeld een stuk onzekerder.
Uitgifte: 25/01/2012 03.49 uur LT
Leuk gevonden!!
Gebeurt relatief vaak hoor dat een Russische beer ten gronde gaat en Nederland niet bereikt, sterker nog een Russische beer bereikt Nederland zelden. Gister vertelde ik al dat het Laagje de sleutel was tot... Nu zie je wat ik bedoelde, het laagje gaat verkeerd en de Azoren puist walst er dwars doorheen. Ik ga er wel van uit dat de overige runs wel verbeteren, maar de mensen worden weer even goed op de feiten gedrukt