GFS heeft zijn roes eindelijk uit geslapen.
Het was vooral een prullenbak-run omdat hij altijd erg afweek van de andere modellen en eerdere runs op de dag. Dit in negatieve én in positieve zin, je zou er dus ook geen waarde aan moeten hechten wanneer de run vanavond juist weer heel koud uitvalt.
Desalniettemin is het natuurlijk wel gewoon leuk om een nieuwe run te volgen, doe ik persoonlijk erg graag.
Desalniettemin is het natuurlijk wel gewoon leuk om een nieuwe run te volgen, doe ik persoonlijk erg graag.
ja dat weet ik,maar nu gaat ie juist mee met andere modellen.
dus dan is het geloofwaardiger.
vandaar dat ik het geen pubrun vind deze keer.
dus dan is het geloofwaardiger.
vandaar dat ik het geen pubrun vind deze keer.
Dan heb je het einde niet gezien? Wat een geweld op de kaarten met een heleboel sneeuw/regen kansen. Indrukwekkende kaarten aan het einde, eerlijk waar. Overigens is het maar een kort prikje als ik deze run even goed bekijk.
GFS gaat nu inderdaad al 3 runs op rij voor 'slechts' een winterprikje. Aan het einde staan inderdaad mooie kaarten met veel potentie maar ook waarbij het helemaal mis kan gaan. Echter spreken we dan natuurlijk weer over veel te lange termijn en bovendien is GFS het enige model dat zover vooruit kaarten laat zien, al is aan de pluimen te zien dat het wel meer dan slechts een prikje kan worden (maar ook andersom en daar zijn nog geen definitieve uitspraken over te doen, nog lang niet).
Bij deze . Steet 'n haan op de karke met 'n stat naar 't westn dan kan al dat water 'n dag mooi verpestn.
Mist met rijpvorming geeft een mooi winters beeld,en mist speelt in tegenstelling tot hogere bewolking zowel overdag als in de nacht de vorst in de kaart.
Hier is het nog niet mistig helaas.
Hier 0.8 in de plus en dikke soep... Zal morgen wel spiegelglad zijn.
-6°C aan de grond lijkt mij waarschijnlijker als je de temperatuurkaart erbij neemt.
Omdat de GIFS te groot zijn heb ik ze ff op mijn hosting gezet:
Tot het eind van de weer in ieder geval nog saai weer: grijs, 's nachts 5 à8 graden vorst, overdag 2-3.
Daarna lijkt het wel iets kouder te worden, rond -10 tot -15, maar een minder grote omslag dan in Nederland.
Omdat de GIFS te groot zijn heb ik ze ff op mijn hosting gezet:
[ plaatje ]
Mooie animatie hoor! Mooie temperaturen aan het einde van Januari!
Idd,met een mooie sneeuwkans voor een groot deel van Nl
Temperatuur is wel net aan,maar valt misschien wel wat lager uit.
Geen warme uitbijter in de ochtend
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Prima kaarten GFS tovert nog mooiere kaarten....
| Gewijzigd: 25 januari 2012, 08:25 uur, door Verwijderde_gebruiker_04