De start ->1e kaart
Er zit een mooi sub-hoog zuidelijk scandi ->2e kaart
DE SPANNING STIJGT.....
ON the Card -het Laag ->4e kaart (oei oei tussen 2 Hoogs in -welke is het zwakste Hoog??)
ZUIDELIJK NL!!!! -> 5e kaart
Nu kijken hoe de WLA zich opbouwt zodat de WC wegblijft...Hoog naar 1065 Hpa zelfs) -6/7e kaart
| Gewijzigd: 24 januari 2012, 23:26 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
De start ->1e kaart
plaatje
Als dat zo is, is mijn vertrouwen in de 18z run helemaal verdwenen.. Zou heel ongeloofwaardig zijn.
Al bijna -6? ... Zo dat gaat hard... Is ook niet voorspeld lijkt me.
Hier 0.8 in de plus en dikke soep... Zal morgen wel spiegelglad zijn.
[plaatje]
Jemig wat een lichtvervuiling,je ziet bijna de sneeuw niet meer met al dat licht.
Wel mooi veel sneeuw daar
Sneeuw is leuk maar stuifsneeuw en een regelrechte sneeuwstorm dat wil ik hier wel eens meemaken.
Testen of mijn dak zes meter sneeuwduin overleeft,uit mijn dakraam springen met de slee nadat ik het eerst heb moeten uitgraven! Dat soort werk
Edit: Mijn gasfles is duidelijk niet gevuld met propaan.
Ondanks dat alle labels beweren dat dat wel zo is is de gasdruk weg tot ik er een gasbrander onder hou en de temperatuur buiten is nu ca min anderhalve graad.
Die temp zakte overigens na zonsondergang direct weg om vanaf rond een uurtje of acht stabiel te blijven.
Zal vast iets van doen hebben met de bewolking die zuidelijk van mijn locatie nu het land binnendrijft en de cascade werking verhinderd.
Cascade daar bedoel ik mee dat aangevoerde lucht al afkoelt door stralingsvorst en dan hier aangekomen nog meer afkoelt.
Geen idee of deze term in de weerkunde gebruikt wordt maar voor mij een duidelijke omschrijving van een stapel effect.
bdw in de quotes staat telkens @ Jan
Ik hoop maar dat dat snel @ Feb wordt want mijn F3 blijft er telkens op steken als ik naar Jan's relevante berichten zoek | Gewijzigd: 24 januari 2012, 23:57 uur, door Picobyte