Haha nee geen paniek, dit is een (bewerkte) pluim van precies 2 weken geleden
Toen werd het ook vanaf zondag kouder met een paar koudere dagen, later werd het al snel zachter.
Het lijkt er nu op dat we wat langer kunnen genieten van de kou, zie onderstaande pluim van vanavond:
Toen werd het ook vanaf zondag kouder met een paar koudere dagen, later werd het al snel zachter.
Het lijkt er nu op dat we wat langer kunnen genieten van de kou, zie onderstaande pluim van vanavond:
Ik kreeg echt een hartverzakking gek! Ik denk het zal toch niet weer.
Lol...ik schrok me wild...ben wel meteen weer wakker
Ik dacht al, daar gaan we weer. Zoals de onderste pluim zie ik ze graag! Nou hopen dat het zo blijft!
Nou, zo blijft.. Als dat laag van het weekeinde inderdaad een lake effect uitlokt, kan er boven een pak sneeuw wel nog kouder weer komen !
Wow man, niet gaan fotofucken met pluimen! Voor je het weet staat het in de Televaag
De oper van de nieuwe run zit er voor komende nacht in ieder geval al naast. Ik sta er niet raar van te kijken als de -5 gehaald gaat worden.
Ik weet nog goed (ik dacht 2010?) dat ze in het weerbericht constant verkondigden dat het na 4-5 dagen koud terug warmer zou worden, werd toen constant uitgesteld tot we uiteindelijk op het ijs konden!
Ik denk toch dat het 2010 was, kan ook 2009 geweest zijn, ben niet zo in LT geheugen
Kans op winter : 90%
moderator: graag enige uitleg waarom de rood-gearceerde tekst wordt aangepast?? | Gewijzigd: 24 januari 2012, 21:57 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
De oper van de nieuwe run zit er voor komende nacht in ieder geval al naast. Ik sta er niet raar van te kijken als de -5 gehaald gaat worden.
Dan moet je ook voor de goede regio pluim gaan, in de regio noord-oost pluim zie je voor vannacht gewoon temps onder het vriespunt hoor In het westen en zuiden blijft het wat zachter omdat het hier nog niet opgeklaard is.