Hopelijk 5paginas met GELUKKIGE antwoorden.. Maarja het is en het blijft het weer he.. We juichen soms te vroeg. We shall see
-getalletjes die er stonden.ZALIG!!!!!!! Laat maar komen die kou en dan als de kou er is een dik pak sneeuw om dan zalig winterwandelingen in te doen.trouwens is en blijft het heel leuk om jullie waarnemingen en vooruitzichten hier dagelijks te volgen.Keep up de good work.
Als die ook zo koud is mogen we dan wel alvast een beetje gek worden?!
Maar vandaag ben ik overtuigd dat het gewoon winter wordt maar mij is het meer te doen over hoe lang alles standhoudt
Maar die zijn net zo leuk om te lezen. Het is net zo iets als een goede film die je al tig keer gezien hebt. Haha!
Ik moet zeggen dat ik zelf ook wel steeds blijer wordt. Ik ga de laatste dagen gewoon in de stemming van het forum mee.
Weeronline maakt er vaak een potje van ..lopen soms een dag achter op de actuele voorspellingen. Niet serieus te nemen.
Op geleide van de aangekondigde horrorwinter heb ik een sneeuwschuiver gekocht, nou wil ik deze gebruiken ook!
Grote hoeveelheden sneeuw zullen er niet vallen, maar kan uiteraard nog veranderen
Wees blij dat de kou eerst goed word opgebouwd, is goede basis voor eventuele sneeuwval
Prachtige kaarten..
En dat is wel nodig ook want ik heb nog 255,7 hellmannen nodig om de Winterplaza hellmann wedstrijd te winnen!
Ja ik heb 245 in totaal ingezet op de winter, moet nu nog wel ff wat gaan gebeuren om dat te halen | Gewijzigd: 24 januari 2012, 18:55 uur, door weerfreak
Wees blij dat de kou eerst goed word opgebouwd, is goede basis voor eventuele sneeuwval
Inderdaad, sneeuw kan dan altijd makkelijk volgen, sterker nog zondag en maandag is er al een grote kans op wat sneeuw!