---knip knip----
Zie hierboven. 1800 run is prullenbakrun. Gekste dingen komen eruit, is net titatovenaar. Niet druk om maken. Morgen weer een run ( of vier : p )
....en hieronder. Zie dat Calliep tegelijk heeft gepost: p | Gewijzigd: 24 januari 2012, 00:25 uur, door stratocumulus
Lees nou eens voor de gein de talloze posts over de 18h run..( te beginnen met die van Jan hierboven)
18h run daar is iets mee, waardoor deze vaak compleet out of sync loopt met de algemene verwachtingen.
Maar het is wel een goede run om ons scherp te houden.. deze mogelijke winterse periode is nog lang niet "kat in het bakkie" al zijn we er deze winter nog nooit zo dichtbij geweest..
cross your fingers... ( stel voor met ducktape voor permanent cross ) | Gewijzigd: 24 januari 2012, 00:17 uur, door Callie-P
Deze run moet je niet serieus nemen. Dit scenario kan niet vergeleken met alle pluimen die je maar kan vinden. Morgen moeten we gewoon verder kijken | Gewijzigd: 24 januari 2012, 00:29 uur, door Marga
Citaat van dutchweahterman, dinsdag 24 januari 2012, 0:07 uur Nou Nou deze run van het GFS is werkelijk waar om te janken hoe kan het nu zo zijn dan we weer in een westelijke stroming zitten ? Ik snap niets meer van het gfs. De ene keer zeggen ze dat het kouder word en nu weer zachter ik krijg er echt een punthoofd van zo.
Voor Nederlandse begrippen vind ik het Winters. | Gewijzigd: 24 januari 2012, 01:21 uur, door Eifel
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Dat gaat altijd samen
Zo is het
Mocht in de aankomende runs van vandaag de tendens zo blijven dan ga ik me zorgen maken...
@- tekentjes gebruik ik me hele leve al, #-teken was omdat het dan zonder spaties verder te kunnen schrijve
persoonlijk vind ik dat hier de laatste tijd erg weinig door de beugel kan, geintjes kunnen niet meer enzo.
dat's mijn mening maar weet zeker dat er hier meer mensen zo over denken
nog 3 dagen van afwachting, en dan gaat het gebeuren!!! ik verlang zoooo naar die goeie ouwe tijd.... schaatsen, door de sneeuw lopen, en dan een warme kop chocomel~!!
ik denk dat het hier ook glad is, het heeft heeel licht gevroren, maar wegdek is nog steeds onder 0 | Gewijzigd: 24 januari 2012, 07:35 uur, door gerard van den brink
Hier ook een gladde boel.
Temperatuur zo rond 0 graden.
De mooie onbewolkte lucht heeft ervoor gezorgd dat het aan de grond weer eens vriest.
Kunnen we er weer een btje aan gaan wennen
Temperatuur zo rond 0 graden.
De mooie onbewolkte lucht heeft ervoor gezorgd dat het aan de grond weer eens vriest.
Kunnen we er weer een btje aan gaan wennen
kaartje met de euro-temps