hier een mooi stukje uitleg over de pluim.....
http://forum.onweer-online.nl/lofiversion/...php/t15536.html
Laten we eerst beginnen vanaf het weekend en dan kijken wat er verder komt.
Er zijn genoeg koude oplossingen.
dat ben ik met je eens als we kijken naar het gemiddelde denk ik dat we uitkomen op een graad of 2 a 4 overdag dat is nog steeds
(bere koud).
http://forum.onweer-online.nl/lofiversion/...php/t15536.html
mooi stuk maar als de rode lijn het 30 jarige gemiddelde is
hoe kan hij dan zo verspringen in 1 week of 3 dagen?
18z is heel vaak prullenbakrun, omdat deze toch zelden goed is.
Kouinval gaat gewoon komen, geen reden tot paniek | Gewijzigd: 23 januari 2012, 23:25 uur, door weerextrem
Dat suggereert mijn laatste zin van de post waar je op reageert dan ook. Morgenvroeg zal GFS weer koud zijn en zal iedereen weer staan te springen, maar het kan ook anders gaan natuurlijk.
Komt rond 2 uur toch pas? Dat gaat hem niet meer worden hoor. Denk overigens dat het gemiddelde wel wat hoger zal liggen.
Sorry, ik lees vanaf september mee, gewoon voor de fun, maar ik moet hier toch even op reageren. Het heeft ook niks met die russische beer te maken, maar hij heeft er een leuk plaatje van gemaakt met een beer zijn poot met die lage druk gebieden.
Je kan er ook om lachen
| Gewijzigd: 23 januari 2012, 23:47 uur, door RaikkonenFan
nee, 4.30 uur in de ochtend. 24:4= om de 6 uur. Maar ik zou niet te hard roepen dat niks meer wordt, het was duidelijk kouder op de korte termijn. Maar ook op langere termijn eigenlijk goed, alleen de spreiding is veroorzaakt door krachtige Hogedruk. Het kan zo zijn dat morgen oper warmer wordt maar ik denk haast van niet.
Maar inderdaad, gemiddelde heeft niet makkelijk. maar dat is al nooit makkelijk geweest. | Gewijzigd: 23 januari 2012, 23:52 uur, door weerextrem
Volgende run begint om 4:30 ja, maar de eerstvolgende pluim van GFS toch eerder? Het kan zeker morgen weer kouder zijn. Zoals je niet te hard moet roepen dat het niks meer wordt, moet je natuurlijk ook niet te hard roepen dat het zeker winter wordt. Ik zit er nog een beetje tussenin na alle ervaringen met afgelopen winter. Maar heb redelijk vertrouwen dat de volgende runs gewoon weer beter zijn! | Gewijzigd: 23 januari 2012, 23:52 uur, door vdweste