Zouden we een herhaling van 1956 krijgen? Toen begon de kou ook rond eind januari onze streken te veroveren en verliet ons maar de laatste dag van de maand
laatste dag van februari mag ik dan hopen.. anders heb je niet zo heel veel
Lol, run nog niet ten einde. Beste moet nog komen. Volgende maandag en dinsdag lijken quasi ijsdagen te gaan worden. | Gewijzigd: 23 januari 2012, 19:47 uur, door Bart Standaert
Ja wat dacht je dan? Het is niet in 1 keer harstikke koud. We gaan de kou in! Hoe koud het word kun je vrij weinig van zeggen. Als je het verhaal van Johan had gelezen. Er is kans op sneeuwval.
Stel:
Er ligt sneeuw dan word toch al wel stukje kouder als run nu aangeeft hoor.
Hoeft mij niet te vertellen dat de run nog niet ten einde is, maar wanneer er depressies ten noorden van het hogedrukgebied komen stort het vaak in en houd je een eurohoog over.
Edit: Waaauw, wat een reacties ineens; bedoelde er verder niets mee hoor, kijk alleen ook wat verder dan zaterdag en zondag. Gewoon omdat ik dat leuk vind en dit het discussieforum daarvoor is. | Gewijzigd: 23 januari 2012, 19:49 uur, door vdweste
Dat is wel heel veel sneeuw! Oh wacht ik dacht dat het aantal centimeters voorstelde (iets te enthousiast) maar het is de kans op sneeuw, die bijna 100% is! | Gewijzigd: 23 januari 2012, 19:57 uur, door BacciB
(weddeschap loopt tot 31 maart ) | Gewijzigd: 23 januari 2012, 19:56 uur, door thunder and lightning
Dat zijn uiteraard de sneeuwkansen (in procenten).
Edit; je was me al voor. | Gewijzigd: 23 januari 2012, 19:56 uur, door vdweste
je bedoelt grote sneeuw kans, tis in % niet in M xD en ook te snel voor... | Gewijzigd: 23 januari 2012, 19:58 uur, door Cdtj3
Heb je nog 1tje later? | Gewijzigd: 23 januari 2012, 19:59 uur, door Debbieke
Dat denk ik ook. Volgens mij wordt een eventueel sneeuwdek nog niet mee gerekend in de pluim.