Ik begrijp dat dat afhankt van waar met name het "russische hogedrukgebied"komt te liggen
Want die komt voor kou in ons land mogelijk te zuidelijk te liggen
Maar een vraag.............
Wat zal dat betekenen voor de Alpenlanden???
Ik kan me zo voorstellen dat daar dan wel een noord-oostelijke stroming op gang komt en dat het met name boven op de bergen ijzig koud zal worden
Wie kan me hier een antw op geven??
Wat zal dat betekenen voor de Alpenlanden???
Ik kan me zo voorstellen dat daar dan wel een noord-oostelijke stroming op gang komt en dat het met name boven op de bergen ijzig koud zal worden
Wie kan me hier een antw op geven??
http://alpenweer.blogspot.com/
bron: knmi
Gaaf man,dat wordt weer LP staren,jij ook super
Naar EttyHillesum college Deventer, om leerlingen te vertellen over klimaat en duurzaamheid. Zal ze meteen aanraden de schaatsen te slijpen
Twitter Reinier van den Berg | Gewijzigd: 23 januari 2012, 13:47 uur, door reedtimmer
En check het winterwoordenboek:
http://forum.onweer-online.nl/index.php?sh...nterwoordenboek
Edit Marga: Omdat niet iedereen weet wat lantaarnpaalstaren inhoudt, heb ik deze twee laten staan. Voor de rest heb ik alles verwijderd, omdat wel erg veel berichten hierover gingen | Gewijzigd: 23 januari 2012, 16:57 uur, door Marga
Het is dan nog 5 dagen, maar ik heb er deze winter nog niet zoveel vertrouwen in gehad als nu, dat de winter nu dan toch echt (tijdelijk of misschien wel langer?) zijn intrede gaat doen.
Omdat 'ie zo mooi is, nog even de run van GEM (die overigens afgelopen winter ook erg vaak goed zat en daarom door Jan ook vaak getoond werd):
Het is dan nog 5 dagen, maar ik heb er deze winter nog niet zoveel vertrouwen in gehad als nu, dat de winter nu dan toch echt (tijdelijk of misschien wel langer?) zijn intrede gaat doen.
Omdat 'ie zo mooi is, nog even de run van GEM (die overigens afgelopen winter ook erg vaak goed zat en daarom door Jan ook vaak getoond werd):
Kijk dat is nou de situatie die we moeten hebben voor echte winterkou! Voor het eerst op de kaarten zo duidelijk en goed ontwikkeld. Ennu vasthouden! | Gewijzigd: 23 januari 2012, 16:58 uur, door JPP
Reeds meerdere malen is verzocht om meningen over de kwaliteit van de berichtgeving van bekende weermannen / vrouwen achterwege te laten. Het is blijkbaar zeer moeilijk om aan dit verzoek gehoor te geven.
Het is een discussietopic over de winter. Alle off-topic berichten worden verwijderd.
Of een bericht wel of niet on-topic is wordt bepaald door de moderatoren. Ga niet hier in dit topic over verwijderde berichten discussiëren. Die gaan ook linea recta de prullenbak in. Er bestaat gewoon de mogelijkheid om een pm te sturen aan een moderator. | Gewijzigd: 23 januari 2012, 17:08 uur, door Marga