Klopt,aankomende week geen winter weer en waarscheinlijk begin van de daaropvolgende week ook niet!
Als er al enige transportkou uit oosten plaatsvind zijn wij als (nederlanders) de laatste die dat merken!
Maar zou als ik de kaarten nu bekijk zal dit over 2 weken pas over midden duitsland liggen!
Dus winterweer voor ons,?
Ik denk het de aankomende 2 weken zowiezo niet!
EC zelfde dagen
| Gewijzigd: 22 januari 2012, 09:33 uur, door pressna
Berekeningen geven een ander beeld weer, zie pluim hierboven
Zowel de GFS pluim als de EC pluim zijn gemiddeld sterk gedaald
Vergeleken met de afgelopen maanden is ie goed. Vergeleken meet 2009-2010 is die bar slecht. Je kan het op meerdere manieren bekijken.
Ik trek mijn bericht van zonet terug, als ik dit zie wordt ik er toch wel blij van,
Kansen op winterweer vanaf volgende week vrijdag: voor mij wel; 65-35% niet
Volgend weekend glijden we mooi de winter in
Ik denk dat we deze keer geen worst voor gehouden krijgen en het deze keer gaat lukken!
Modellen staan ook allemaal redelijk in een lijn.
We gingen van....... naar........
Diegene die zeggen komende 2 weken geen winter.
En die zeggen volgend weekend glijden we de winter in.
Wat is het nou ????
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Joh, dat was inderdaad een prachtige pluim! Je zag toen alle members met oper en control meeduiken naar de -10
Achja.. Voor de rest nette pluimen van EC en GFS... Deze hebben we de hele "winter" nog niet gezien
Wat is het nou ????
50/50 Maar ik vind de pluim mooi. Op de midden LT is in elk geval winter te zien. Reële kansen dus, de pluim laat het telkens zien nu. Hoewel de dagen met vorst is iets doorgeschoven. De LT doe ik niet zoveel op uit. | Gewijzigd: 22 januari 2012, 10:50 uur, door zwoof
Wat is het nou ????
Die twee groepen geven ardig weer wat ook de modellen zeggen. Het is nu: 't kan vrienzen, 't kan dooien.
De huidige situatie is in elk geval de mooiste totnogtoe. Het kan misgaan desondanks.
De komende dagen zal het erom gaan spannen.