correct me if i'm wrong
Gaat lekker allemaal zo, lol! Ach ja het is vrijdag... | Gewijzigd: 20 januari 2012, 19:26 uur, door Tyshane
dus dat betekent dan ook meer sneeuw dan hooguit 2 cm. ?
hahaha, iedereen bij ons op school was al zo chagarijnig, omdat het wel sneeuwde, maar paar minuten later weer keiharde regen en hagel! ging wel lekker op en neer vandaag qua buien, maar ook bijv. temps enzo!
Time for Weekend!!! met hopelijk heeeel veel winters gestemde kaarten
ik ben nog maar een nieuw lid en niet omdat ik een weerdeskundige ben,wel omdat ik het leuker vind jullie weerprognoses te volgen.Ik kijk samen met mijn twee kids al een tijdje uit naar een pak sneeuw.Ik moet wel zeggen dat ik als reumapatiente wel iets voel komen.Ik had vorig jaar in november ook helse pijnen en begin die nu ook weer te krijgen waardoor ik stilaan begin te denken dat er wel het één en het ander op komst is.
Ik hoop en duim heel hard en heel stiekem met jullie winterfanaten mee dat het volgende week prijs is.
Ik blijf jullie hier dan ook iedere dag volgen.
Veel succes nog.
Groetjes
Welkom!Begint toch weer interresant te worden, heb vaker gehoord dat mensen met reuma kou kunnen voelen aankomen. Sommigen lezen de kaarten. de anderen voelen ( koude periodes dan hé ).
correct me if i'm wrong
Klopt inderdaad. Dat Graf ding bij de Azoren moet eigenlijk zo snel mogelijk opgeruimd worden. Dat zit er helaas niet in. Maar zolang de depressies allemaal rond de UK naar Spanje koersen heeft die Azoren puist geen invloed op ons weer. En die laagjes nemen de sneeuwkansen ook mee uiteraard. Voorlopig ga ik nog steeds uit van zachte oplossingen, het oogt veels te fragiel allemaal.
Niet Slecht zo op het oog. Jammer genoeg komt die zachte lucht in Scandinavië terecht en dat loopt voor ons waarschijnlijk slecht af. Lagedrukgebieden worden gedwongen naar het noorden te gaan waardoor wij terug in een WC vallen. Je moet toch echt afwachten nog hoor. Vanaf zondag kijken we wat er nog van over is.
Maar de vooruitzichten zijn beter!
Maar de vooruitzichten zijn beter!
Zo extreem dat 2 gele lijntjes het plaatje onderwaarts uit vliegen? Arctische temperaturen? | Gewijzigd: 20 januari 2012, 20:22 uur, door Ricootje
Live stream > http://www.livestream.com/robbelg