Ik denk weer aan de woorden van mij opa.
'Ligt er half januari op een sloot nog kroos, dan is er met de winter heel wat loos.
ligt er eind januari nog steeds kroos op de sloten, dan is de hele winter naar de kl..en '
Nou, we hebben nog 11 dagen, laat de onderste regel maar niet bewaarheid worden.
Ja ik zie het nu, lol! Same thought! Oh wijze woorden van je opa trouwens, ik vrees voor de tweede spreuk!
Dan ben je er nog niet, neerslag per uur berekend op een kaartje van 3 uur. Dus keer 3
Helemaal correct!
Edit: maar misschien dat Arend hier iets over kan melden?
| Gewijzigd: 20 januari 2012, 19:28 uur, door Tyshane
Een weekje vooruit kijken wordt al teveel
MarkNL: Berichten samengevoegd, vergeet de bewerkknop niet | Gewijzigd: 20 januari 2012, 18:48 uur, door MarkNL
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
ik ben nog maar een nieuw lid en niet omdat ik een weerdeskundige ben,wel omdat ik het leuker vind jullie weerprognoses te volgen.Ik kijk samen met mijn twee kids al een tijdje uit naar een pak sneeuw.Ik moet wel zeggen dat ik als reumapatiente wel iets voel komen.Ik had vorig jaar in november ook helse pijnen en begin die nu ook weer te krijgen waardoor ik stilaan begin te denken dat er wel het één en het ander op komst is.
Ik hoop en duim heel hard en heel stiekem met jullie winterfanaten mee dat het volgende week prijs is.
Ik blijf jullie hier dan ook iedere dag volgen.
Veel succes nog.
Groetjes
Zie het al, zie met de run nummers te rotzooien(van mij 12Z Jan 00z)
Dan nog al weer zo verschillend de runs
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait