Strekking van de posts in de winterdiscussie topic per maand:
November: Die winter komt nog wel
December: Die winter komt nog wel
Januari: Die winter komt nog wel
En zo hobbelen we richting februari, in februari komt die winter ook nog wel, en anders maart wel. De modellen zwabberen teveel, dit wordt gewoon een zachte winter, op naar december zeg ik maar, helaas.
Helemaal gelijk! Word wakker mensen..
Of we krijgen in Februari ( of eind januari ) nog winter, of helemaal niet meer denk ik! Want het gaat inderdaad al maanden zo met die modellen. Dus zal ook niet raar zijn als het gewoon op de lijn door gaat. Al denk ik dat we in Februari nog een winterstaart(je) krijgen met mooie koude temperaturen en hopelijk sneeuw.
Nu ga ik slapen, morgen is alles beter en die blue monday pluim ook weer weg.
Defineer "echte winter"
Autoruiten aardig bevroren hier weer. Ben benieuwd naar de min temps!
En ook al komt die winter wel/niet, is het wel zeer interessant te zien wat er aan zit te komen - ook al is het niet extreem qua neerslag/temps.
Persoonlijke mening: als je het niet meer ziet zitten qua winter, move on. Niemand die je verplicht dit topic te lezen;-)
+1 voor het delen van de kaarten/gefundeerde inzichten, keep it up!
Je kunt ook overdrijven he
Maar even zonder gekheid: volgensmij hebben ze genoeg om minstens de helft aan ons te geven
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Maar even zonder gekheid: volgensmij hebben ze genoeg om minstens de helft aan ons te geven
En dan te bedenken dat de verwachtingen weer ongeveer een meter nieuwe sneeuw oplevert, dus alle winterliefhebber lekker naar de Alpen | Gewijzigd: 16 januari 2012, 23:44 uur, door Verwijderde_gebruiker_01
Volgens mij komen ze daar nooit meer aan het skieen toe en zeker
niet meer terug naar huus
Dat zeg ik al vanaf half december. Niemand wilde luisteren. Ik was gek en voorbarig. Ik heb uitgelegd waarom het niet tot winter weer kwam en waarom nog steeds niet (Motor van de WC bij Amerika etc.) Die paar koude runs zijn echt niet bepalend tegenover die enorme hoeveelheid WC runs. Ik blijf nog steeds bij dat het een zachte winter wordt. Die 2 nachten van nu zijn leuk, maar het is het eerste vorstnachtje sinds het begin van de winter, bedroevend. Er moet heel wat gebeuren wil Februari nog winterweer geven en als koude winter uiteindelijk eindigen.
Bron: www.wetterzentrale.de GFS
Inderdaad, met een beetje mazzel kan ik over een paar weken beginnen met snoeien van de Hortensia en de prunus al langzaam aan roze zien kleuren.
| Gewijzigd: 17 januari 2012, 00:06 uur, door Bronk
zo zo, het vriest n keer een nachtje of 2... noem ik nog niet echt winter. Kort intermezzo voordat de WC weer doorblaast hier in NL.
Goed lezen... haha! Nee het is echt nu lente-achtig buiten, of herfst zoals je wil. Ik vind het een heerlijk winters sfeertje en het stukje lopen net was zeer fijn, ja had echt een wintergevoel, maar dat hoef je heus niet met me eens te zijn.
| Gewijzigd: 17 januari 2012, 00:19 uur, door Tyshane
Inderdaad, met een beetje mazzel kan ik over een paar weken beginnen met snoeien van de Hortensia en de prunus al langzaam aan roze zien kleuren.
Tja zoals je weet ging ik elke keer met je mee.. ook nu heb ik het wel kriebelen maar ik ben er ook nog steeds bang voor...
enne mijn hortensia's zijn $%%$%# uitgelopen zitten al mega in het blad.. zijn te groot om af te dekken..
Maar goed de rest van de tuin is ook al groen aan het worden dus mocht het koud worden dan wordt het een slachtveld in de tuin.. maaar ja we merken het wel.. spreek je laters