voor de weekend vind ik niet zachter, het is gewoon 'onzekerheid' na 't weekend, ik verwacht dat volgende run veel kouder zal worden. het was al duidelijk dat russische beer door zou stoten,EC had moeite met vele L-gebieden. Echter verwacht ik dat EC straks verhelderender uitkomt | Gewijzigd: 16 januari 2012, 16:43 uur, door weerextrem
Kansen blijven aanwezig, de puzzelstukjes zullen zowiezo in de komende 1,5 maand wel eens goed vallen. Volgens mij alleen een kwestie van tijd tegen dat we de winter ingaan.
Ik vraag me af of er vandaag hellman gescoord zal worden in, Twente heeft het deze nacht matig gevroren en de temp is niet zo heel lang en niet zo hoog boven 0°C gegaan en de komende uren zal het er ook wel weer vriezen, moet kunnen?
Daar zullen ze er wel een 3-tal halen lijkt mij.
Hier met een max van 2.3°C en een min van -4.2°C op schema voor een hellmann of 2.
De Bilt zal ook wel een paar tiende punten sprokkelen...
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
Hier heeft ook op stukken sloot die in de schaduw lagen van huizen en bomen de hele dag een ijslaagje gelegen
Alles die hele tijd in schaduw heeft gelegen is witjes gebleven
[attachment=79547:short_te...en_nacht.png]
Ja echt heerlijk gevoel!! enkel in de midden van de middag wel wat verwarmd.. Maar nu weer flink aan het afkoelen..
Maar toch zou ik nog eens willen dat alles wit komt te liggen