maandag 23 januari tot en met maandag 30 januari
70% kans op een overgang naar een kouder en kwakkelend winterweertype en 30 % kans op aanhouden van het wisselvallige weertype met geregeld neerslag en temperaturen die rond de normale waarden liggen.Uitgifte: 16/01/2012 05.12 uur LT
maandag 23 januari tot en met maandag 30 januari
70% kans op een overgang naar een kouder en kwakkelend winterweertype en 30 % kans op aanhouden van het wisselvallige weertype met geregeld neerslag en temperaturen die rond de normale waarden liggen.Uitgifte: 16/01/2012 05.12 uur LT
Waar is nou die 10% van vorige week?
Die is in 1 week van 10 naar 20 naar gisteren 60% naar heden 70% gegaan.
Betere rendement dan op de beurs
Laat maar komen.
Winter speelt op
De winter speelt de komende tijd meer op. Ik verwacht een langere koude(re) periode die geregeld een kwakkelend karakter zal hebben en wordt onderbroken door zachtere lucht. Dus een periode met geregeld vorst, geregeld sneeuwkansen, maar ook een periode met fraaie winterdagen onder invloed van hogedrukgebieden. Ik verwacht wel overlast voor het verkeer door sneeuw en soms ook ijzel.
Het gevoel van een langdurige stevige winterperiode heb ik nog niet. Maar de lange koude(re) periode waar ik het nu over heb kan het wel eens volhouden tot ver in februari. Ik kom hier later in de week op terug.
http://www.pietsweer.nl/index.php?p=7410
http://www.weer.nl/weerkaarten/gfs-popup/a...4172c8936c.html
Koooeeellll ^^
oh ik heb zo'n zin in lange schaatstochen
ik ga alleen wel die week net naar München, ik zal een extra paar sokken
en thermo ondergoed meenemen
Zo flinke bak kou daar tegen de grens met Polen, lang niet gezien op de kaarten.
Laat dat maar lekker binnen denderen!. Gfs nu meer winters aan het worden op termijn en EC juist wat milder?
*knip*
Vorige week was Piet er nog zo van overtuigd dat er geen verder winters verloop zou komen! | Gewijzigd: 16 januari 2012, 17:29 uur, door Marga
Winter speelt op
En gisteren in zijn uitzeding was er ook een oude schaatsveteraan die zei dat ie deze winter nog wel winter verwacht