Vind het wel jammer dat EC stiekem steeds zachter wordt, iedere run een beetje meer, en uiteindelijk dan toch maar GFS achterna? Jammer dit.
Ik merk op EC niets aan de temps op 1500m, ook de dp's niet
Mijn hoop is gevestigd op EC, aangezien GFS met belachelijk zachte temps komt tot eind januari! Als dat scenario doorgang vind kunnen we de winter wel af gaan schrijven. Gelukkig zijn er ook nog andere modellen
Zit die fout nu nog in GFS of is dat ondertussen opgelost?
Kwakkelweer het hogedrukgebied gaat zich namelijk niet nestelen boven het noorden van Europa zodat er geen sprake kan zijn van transportkou met oostenwinden. We gaan gewoon verder op de ouwe voet. Winter gaan we echt niet meer krijgen!!! Maar goed dat heb ik al wel vaker gezegt de laatste weken. Februari gaat op deze voet verder en Maart gaan we alweer richting de + 10 graad.
Maart +20
Ben benieuwd in Mei of ik nog lange gezichten zie bij Jaarsafrekening.
Denk dat meninge er niet vies van zou zijn, als ze dikke 100 € in de Knip houden.
Hoe zei Johan dat ook weer elk voordeel heeft zijn nadeel ? Of elk nadeel heeft zijn voordeel
En tja, ook al zou het niets meer worden, dan kan volgende winter alleen beter hé, en iedere dag is een dag dichter bij de zomer
EC is nog steeds niet negatief btw zoals ik hier lees van sommigen...
Vanaf midden aankomende weer zal er overgang plaats vinden naar zachter weer, doorstart naar winterse settings is waarscheinlijk niet meer aan de orde! (alleen nog in zuid oost duitsland)
verder valt er geregeld regen!
Jammer
nee, als hun afgaan op GFS dan wordt het nooit winter...
Gelukkig hebben wij EC nog
Moet ik dan zeggen hogedrukgebied gaat zich wel nestelen boven het noorden van Europa zodat er sprake kan zijn van transportkou met oostenwinden!?!?
Vooralsnog, zoals anderen al eerder melden, eerst genieten van de winterprik van de komende dagen, voorts voor volgende week een mogelijke sneeuwsituatie in het verschiet en wie weet wat er verder nog mogelijk is, leuk & spannend!
Daar gaat het niet om. Het ging om het feit dat er al uitspraken werden gedaan over februari en zelfs maart. Dat kan je nog helemaal niet weten
Het gaat niet om je mening maar om hoe je je mening verkondigt, je maakt van je mening feiten, dat sluit verdere discussie uit.
Je moest is weten wat ik allemaal wel niet weet ok zal niet meer deze uitspraken hier posten
Lol jij vindt toch ook altijd de goeie woorden wat ik soms niet weet hoe te zeggen Maar dat bedoel ik
Wij hebben nu éénmaal geen glazen bol die ziet welk weer het zal worden. En misschien best anders zou er geen spanning meer zijn Laat ons nu eens eerst om te beginnen een goede zonnige wandeling maken (vooral morgen) en genieten van de koude winterlucht. Vitaminen opdoen