Deze bedoel ik,niet om lullig te doen natuurlijk.
die van mij mag weg,bijna een tweeling.........
Verrek nu zie ik het pas... die van regio midden staat nog steeds op 12 januari en die van het oosten op 13 januari... vreemd!
Dus die superdure computers kunnen er niets van, de programma's zijn niet juist, voeren ze de juiste gegevens niet in of valt het weer niet te voorspellen?
Maar zonder gekheid, bedoel je nu met vorig jaar december 2010 of januari en februari 2011?
En ja er zal er uiteindelijk eentje gelijk hebben.. maar dat is altijd zo..kortom Elfstedentochten, horror winters (warm en koud) zullen er altijd blijven.
Ben ik het wel mee eens. Het is allemaal prima om te onderzoeken en de uitkomsten kan je gebruiken als hulpmiddelen, maar het zijn geen zekerheden. Het weer doet wat het doet en het klimaat ook, of andersom dan. Net als wat er hier boven ergens staat, vanaf 2017 zijn er weer kansen op een Elfstedentocht. Tja, die kansen zijn er altijd, maar of het doorgaat is een tweede.
Waarschijnlijk bedoelt hij woensdag en donderdag daarmee
Edit: Quote Thysane
En dan zul je net zien, 2017 word een zachte winter en dan gaan ze weer beweren dat het niet kan tot het volgende mimimun, want "het zou wel eens voor kunnen komen dat er geen ijskoude winters zijn met een zonneminimum" zeggen ze dan weer.
(kan ik natuurlijk volledig fout hebben)
Maare, laten we lekker weer deze winter in duiken, niet? We zijn voorlopig nog niet in 2017 | Gewijzigd: 13 januari 2012, 11:39 uur, door weerfreak
http://bit.ly/wq5tJm
Zit idd. boven zijn eigen gemiddelde temp dus een warme uitbijter
Gaan we toch gewoon voor het europees model
Koude prikjes met sneeuw vanuit het nw. Strijd tussen warme WC en koude lagedrukjes vanuit het NW recht boven ons land!
(correct me if i'm wrong)
Een collega die van buiten kwam vermeld dat het geen regen maar natte sneeuw is.
En inderdaad even snel buiten wezen kijken en inderdaad het is natte sneeuw | Gewijzigd: 13 januari 2012, 11:58 uur, door patrickmh
Ja liever sneeuw, maar aan de radar te zien zal het niet lang duren die regen. Hier is het fris, maar de zon schijnt uitbundig, lekkah!
Mijn vorige bericht is aangepast, in sneeuw in plaats van regen.
Ziet er inderdaad goed uit. Lekker veel leden onder 0. Zelfs eentje voor de -10 .
Een collega die van buiten kwam vermeld dat het geen regen maar natte sneeuw is.
En inderdaad even snel buiten wezen kijken en inderdaad het is natte sneeuw
Laat ik dat buitje nou net niet gehad hebben, hij schampte hier net langs
EDIT: Quote Reed Timmer
Voorgaande pluimen lieten op LT meer leden onder nul zien (is ook te zien aan stijgende gemiddelde aan het eind), maar verandert toch iedere keer. Nu willen er zelfs een paar weer terug naar de 10 graden, maar daar rekenen we gewoon niet op, kans is klein | Gewijzigd: 13 januari 2012, 12:28 uur, door weerfreak
EDIT: Quote Reed Timmer
Voorgaande pluimen lieten op LT meer leden onder nul zien (is ook te zien aan stijgende gemiddelde aan het eind), maar verandert toch iedere keer. Nu willen er zelfs een paar weer terug naar de 10 graden, maar daar rekenen we gewoon niet op, kans is klein
Woensdag subtropisch