Denk dat hij bedoelt 'helemaal goed qua winter' en dat hij ook wel weet dat de 2-meter temperaturen niet uitmaken voor het wel of niet vallen van sneeuw.
Sneeuwval Grens:
Een andere, meer grove inschatting van de SVG kan ook met hulp van de relative topografie ( 500-er drukkaart minus de 1000-er drukkaart in decameter, ook wel als Reltop afgekort )
Vuistregel Reltop = SVG
524 = 0000 m
528 = 0300 m
532 = 0600 m
536 = 0900 m
540 = 1200 m
Bron: Johann's Meteo Uitleg
https://sites.google.com/site/johannsmeteou...neeuwvalgrens-1
Lekker de hele avond lantaarnstaren.
Voor het Noorden volgens mij ook wel redelijke kansen.
Wat bedoel je nou? verwacht je vanavond al sneeuw ?
Ten eerste is het een winterdiscussie en geen discussie over de kwaliteit van de berichtgeving van "bekende" weermannen/vrouwen.
Ten tweede is het de bedoeling, dat we iedereen in zijn/haar waarde laten. Deze opmerkingen en discussies hebben vaak genoeg in het verleden geleid tot onrespectvolle berichten. Daarom worden deze berichten verwijderd.
Met dank voor de medewerking | Gewijzigd: 12 januari 2012, 20:55 uur, door Marga
lijkt me niet .. mss (hele)kleine hagelkans in No-NL (buitjes Noordzee) met afkoeling dieper landinwaarts | Gewijzigd: 12 januari 2012, 21:05 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
Ja idd, dat bedoel ik Ik weet dat sneeuw gemakkelijk kan blijven liggen met een temperatuur boven nul
En het hoeft niet meteen 5 graden te vriezen, zo lekker snachts een graadje vorst of 2, en overdag lekker rond het vriespunt met regelmatig sneeuw. Prima!
En het hoeft niet meteen 5 graden te vriezen, zo lekker snachts een graadje vorst of 2, en overdag lekker rond het vriespunt met regelmatig sneeuw. Prima!
Dooi kan ook mooi zijn op voorwaarde dat het savonds terug vriest Dan bekom je dit.
Ten eerste is het een winterdiscussie en geen discussie over de kwaliteit van de berichtgeving van "bekende" weermannen/vrouwen.
Ten tweede is het de bedoeling, dat we iedereen in zijn/haar waarde laten. Deze opmerkingen en discussies hebben vaak genoeg in het verleden geleid tot onrespectvolle berichten. Daarom worden deze berichten verwijderd.
Met dank voor de medewerking
Om iedere weerman/vrouw in zijn/haar waarde te laten, waarom mag "degene die niet genoemd mag worden" hier niet genoemd worden? En dan bedoel in MP ... Hij heeft tot nu toe een juiste winterverwachting voorspeld en wordt bij het discussieforum in de ban gegooid ... Ik snap dat niet!
Marga: Dat heeft een bepaalde reden, die ik niet ga en wil benoemen. Deze reden staat buiten wat ik heb eerder heb aangegeven
Oke, dan blijft dat voor mij een raadsel, maar ik zal jou besluit als moderator respecteren .. | Gewijzigd: 12 januari 2012, 21:31 uur, door mhindriks
Sorry voor de offtopic reactie, maar misschien is het toch een keer handig als dit uitgelegd wordt?
Aangezien er hierdoor alleen maar onbegrip onstaat
Marga: De crew heeft bepaalde beslissingen genomen om gegronde redenen. Daar kunnen jullie op vertrouwen.
Meer wil ik er niet over kwijt. | Gewijzigd: 12 januari 2012, 21:32 uur, door Marga
Inderdaad, aangezien iedereen een deelnemer van dit forum is.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Ik snap er ook niets van, we kunnen toch iedereen respecteren?
Het heeft totaal geen zin om er verder nog naar te vragen in dit winterdiscussie topic.
Mochten er nog vragen zijn, kan dit in een pm. Let wel, dat ik niet anders zal antwoorden, dan ik nu gedaan heb.
Dus gaarne weer on-topic:
De winterdiscussie
Ja, het lijkt wel of het een sneeuwstorm van meerdere dagen is ofzow maarja is wel in verboden gebied helaas... | Gewijzigd: 12 januari 2012, 21:40 uur, door Cdtj3