kijk gewoon eens op www.wetterzentrale.de voor de GFS en www.weer.nl voor ECMWF..
die volg ik al een tijdje inderdaad, maar er komen zoveel dingen bij kijken.....
voorlopig maar kijken kijken nie roepen
Vooruitzichten lange termijn
donderdag 19 januari tot en met donderdag 26 januari
80% kans op overgang naar wisselvalliger weer met wat hogere temperaturen. Later in de periode mogelijk weer kouder.
Uitgifte: 12/01/2012 02.08 uur LT
Als je naar de pluim kijk vindt ik hem niet eens zo heel slecht, die control gaat dan misschien wel weer omhoog, maar als ik naar de andere lijnen in het koude kijk zit er toch echt wel een dalende trend in,..
De weer computers weten het gewoon even niet. We zitten klaarblijkelijk in een soort wel / niet fase
Nu is het zo, om 12 uur is het weer zo om 6 uur is het weer zo. het verandert met het uur? met de minuut geloof ik.
Geplukt van ruben.
Stil hopende op een winteraanval.
Geplukt van ruben.
Stil hopende op een winteraanval.
Het is gewoon ff afwachten meer kunnen we niet doen...
Ach,zijn we zelf soms ook niet net zo verandelijk als het weer
je hebt zelf een verwachting en pikt het model uit die ook die kant opgaat.......
Amerikaanse (links) en Europluim (rechts) met gelijke dagen recht onder elkaar. Die van eergisteren boven en die van vandaag onder.
Europluim gaat op LT toch weer voor koude. Gisterenavond (hier niet in het het plaatje aanwezig) was die op LT duidelijk warmer, maar bleef wel met de Control wel rond nul. Het blijft maar jojo-en. Eerst maar eens genieten van de komende koude-inval.
(2x klikken voor vergroten)
| Gewijzigd: 12 januari 2012, 10:24 uur, door Ben47