Is op zee. http://www.buienradar.nl/station.aspx?stationnr=6252
Dank je wel voor jullie antwoord! In ieder geval een meer stabiele temperatuur daar.
| Gewijzigd: 11 januari 2012, 22:09 uur, door Tyshane
Zelf ben ik afwachtend, ik zie wel wat het weer ons brengt.
Neemt niet weg dat ik wel elke keer het forum bekijk om te zien of er nieuwe ontwikkelingen zijn
Onweersdagen: 7 april; 23 april; 25 april;
Het beste dat we deze winter hebben gezien. Nou, ik heb alle modellen weer bekeken maar ze gaan allemaal weer voor een diepe zuidwester. | Gewijzigd: 11 januari 2012, 22:18 uur, door Ricootje
Vond het wel een mooi verhaal.
maar der klopt geen reet vanXD
leuk geprobeerd van hem maar niet helemaal correct
ik hoop toch echt dat ik aankomende week sneeuw zie want echt sneeuw heb ik nog niet gezien deze winter:O
leuk geprobeerd van hem maar niet helemaal correct
ik hoop toch echt dat ik aankomende week sneeuw zie want echt sneeuw heb ik nog niet gezien deze winter:O
Ja volgende week hopelijk sneeuw (a) missschien is ijs al genoeg ^^ op de vijvers ofzo.. dat ook nog niet gezien enkel heel fijn laagje eens;)
het geen wat me het meest op winter deed lijken deze winter tot nu toe is de ijzel van 1 maand geleden op straat een grote glijboel
Ik heb nog helemaal niets gezien. Geen sneeuw, geen vorst, geen ijs en geen nachtvorst.
Ziet er aardig goed uit in ieders geval, geen sneeuw gezien zegt hij dan... Moet je mijn werk hebben? Zie dagelijks meters sneeuw
Heb ook heel veel zin in sneeuw, mijn zoontje vraagt het bijna iedere dag.
Wanneer gaat het nou sneeuwen? Laten we hopen volgende week
Ziet er nog niet slecht uit, maar zoals je aangeeft... Is nog wel "ver" weg
ziet er tot nu toe inderdaad goed uit ja
hahahahahaXD maar ik bedoeel "echte"sneeuw recht voor mijn deur
Hopelijk zien die er morge nog beter uit zodat we toch kunnen zeggen dat we de winter ingaan! De winterprik dit weekend + maandag en dinsdag kan misschien al eerste hellman opleveren...
Eens kijken waar GFS zodra mee komt
+ Azorenhoog
Dat wordt dus weer een WC. Hopen dat lange termijn nog wat geeft.
Tot zo ver is hij geupdate, hopen dat ik er naast zit. | Gewijzigd: 11 januari 2012, 23:20 uur, door Sanwa