Verwacht er maar niet te veel van. Hoe volgende week eruit gaat zien weet hij namelijk niet, want dat weet niemand. Hoe het weekend eruit gaat zien weten we allemaal wel, want daarin zijn de modellen erg consistent.
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Eerder vanmiddag gaf hij aan dat we op de 19e al in een koufront zaten uit Scandinavië, en nu draait hij de andere kant op.
Als je het zo interpreteert ga je ervan uit dat het bewaarheid wordt, terwijl het gaat om kansberekeningen & verwachtingen.
Ja, lol! Al staat die winter in de kaarten, dan zal hij alsnog graag een lente-draai eraan willen geven!
| Gewijzigd: 11 januari 2012, 19:56 uur, door Tyshane
Je hebt gelijk... het zijn berekeningen en verwachtingen.. My bad..
Geen motivatie verder, gewoon een onderbuikgevoel nav de huidige ontwikkelingen en alles en iedereen die ik volg op twitter. mark my words
Ach de ene run is de andere niet, deze is misschien weer minder, hoewel ik de pluim op de vorige pagina toch best netjes vind. Als dit de mindere run was dan krijgen we vanavond idd een koude run en kunnen we binnenkort een elf
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen!
EDIT: tot op heden nog niets aan de hand hoor bij EC.
Ik zeg gevoel, maar bedoel eigenlijk vertrouwen in bepaalde mensen. Kan afgestraft worden of niet, we gaan het allemaal zien
:)
Ja dus
zoals ik al had verwacht, prima run van EC. Misschien niet helemaal zoals we hoopten: geen hoog op het eind, maar een depressie door voor een NO aanvoer gaat zorgen en dus de kans op sneeuw laat toenemen. Ook wel leuk, mijn mening althans Op de achtergrond zie ik een blokkade ontstaan op de oceaan. | Gewijzigd: 11 januari 2012, 20:10 uur, door Maarten Dings
Het valt echt wel op.
maar dat laatste gedeelte van die pluim die is toch niet echt betrouwbaar?
Nee dat niet, maar zolang het winterweer is, of sneeuw of vorst is het goed
Een bulderende WC zit er niet in, dat is al een hele verademing.
Straks even de pluim afwachten nog. Denk dat dat wel goed zit eigenlijk. Kansen op sneeuw gaan toenemen! Jeuj Peter miniwinterje, ik alvast een mini vreugde dansje
Ik denk ook dat de oper om en nabij het gemiddelde zeeft.